خانه تحلیل برندها برند های بین المللی هری گوردون سلفریج، نوآور خرده‌فروشی نوین در جهان

هری گوردون سلفریج، نوآور خرده‌فروشی نوین در جهان

0 ثانیه خوانده شده
۲
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • علی آزادی منش- ویژه نامه نوبهار 97

    برنامه ریزی و تمرکز روی برندسازی

    گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو …
  • برند کراکس چرا سقوط کرد؟

    برند کراکس کار  خود را در سال ۲۰۰۲ در کلرادو با نام Beach آغاز  کرد و بعد از مدت…
  • برندسازی شهر آگرای هند

    برندسازی و هویت در کشوری مانند هند، با قرن ها لایه بندی تاریخی و فرهنگی، برندسازی شهرهای آ…
  • تاج پادشاهی بر سر ژاپنی محبوب

    بررسی جایگاه تویوتا در صنعت خودروسازی جهان  گروه صنعتی تویوتای ژاپن یک شرکت خودروسازی…

۲ دیدگاه ها

  1. همیشه حق با مشتری نیست ! | BrandAbout

    خرداد ۸, ۱۳۹۴ در ۶:۱۸ ق.ظ

    […] قرار دهند. این باور توسط بزرگان خرده فروشی همچون «هری گوردون سلفریج»، «جان وانامیکر» و «مارشال فیلد» ارائه و ترویج شد. […]

    پاسخ دادن

  2. مهرداد نیک پی

    خرداد ۸, ۱۳۹۴ در ۸:۳۶ ق.ظ

    کاملاً با این جمله که همیشه حق با مشتری نیست موافقم، متأسفانه این جمله ابزاری شده برای توجیه کم کاری پرسنل و مدیران واحدهای فروش و متوجه کردن تمام مشکلات به بخش های تولید.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code