خانه تحلیل برندها برند های بین المللی هری گوردون سلفریج، نوآور خرده‌فروشی نوین در جهان

هری گوردون سلفریج، نوآور خرده‌فروشی نوین در جهان

0 ثانیه خوانده شده
۲
1
434
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در برند های بین المللی

۲ دیدگاه ها

  1. همیشه حق با مشتری نیست ! | BrandAbout

    خرداد ۸, ۱۳۹۴ در ۶:۱۸ ق.ظ

    […] قرار دهند. این باور توسط بزرگان خرده فروشی همچون «هری گوردون سلفریج»، «جان وانامیکر» و «مارشال فیلد» ارائه و ترویج شد. […]

    پاسخ دادن

  2. مهرداد نیک پی

    خرداد ۸, ۱۳۹۴ در ۸:۳۶ ق.ظ

    کاملاً با این جمله که همیشه حق با مشتری نیست موافقم، متأسفانه این جمله ابزاری شده برای توجیه کم کاری پرسنل و مدیران واحدهای فروش و متوجه کردن تمام مشکلات به بخش های تولید.

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

رموز لوگو و روابط برندسازی

برندسازی موفق یک شرکت، فرایند طولانی دارد که شامل طراحی و تحقیقات گسترده می باشد. برند واق…