خانه مقالات برندینگ معماری پیام و معماری رسانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

معماری پیام و معماری رسانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

0 ثانیه خوانده شده
۰
  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • تجربه خرید لذت بخش برای طبقه متوسط

    استراتژی برندینگ دپارتمان روشا فروشگاه‌های بدون مرز یا دپارتمان استورها نوعی از فروشگاه‌ها…
  • پرطرفدار اما با مشکل هویت!

    فعالیت‌های ارتباطاتی برند کورش در این شهر شلوغ و پرترافیک بسیاری از مخاطبان به دنبال مکان …
  • راه‌های گریز از مرگ برند شخصی

    برندهای فردی بزرگ چگونه جایگاه‌سازی می‌کنند؟ در شماره ماه مه سال ۲۰۰۵ مجله معروف مدرسه کسب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *