خانه مقالات برندینگ معماری برند چیست ؟

معماری برند چیست ؟

2 ثانیه خوانده شده
۰

در اینجا یک تعریف ساده و سریع از معماری برند داریم : معماری برند عبارت است از یک طرح استراتژیک برای ساخت یک برند قدرتمند .

اگر ساختمان برند به معنای ایجاد یک تجربه باشد  ( تجربه ای در ذهن مصرف کنندگان شما می باشد که باعث می شود که آنها شما را انتخاب کنند ) معماری برند به معنای یک طرح استراتژیک است که همه چیز را  به طور کامل با هم هماهنگ می کند .این کار به طور استعاری به معنای این است که شما اطمینان حاصل می نماید که جایگاه  شیر باغ وحش به وسیله ی یک دیوار ۲ متری از کلبه ی آهو جدا شده است . در واقع این یعنی شما اطمینان حاصل می کنید که همه چیز با هم هماهنگ است .

معماری برند یک نقشه ی حرکت به سوی موفقیت برای حال و آینده می باشد .

معماری برند سطوح مختلف  برای برند تان  مشخض کرده و یک سلسله مراتبی را گسترش می دهد که این سلسله مراتب شرح  دهنده ی ارتباط  میان محصولات ، خدمات و جزئیاتی است که ارزش عرضه های شما را درست می کند.

این ساختار چهار چوبی  برای برندشما درست می کند که باعث می شود مصرف کنندگان و کارمندان شما اهمیت و ارتباط بین قسمت های مختلف ان را درک کنند . و همچنین یک نقشه ی راهنمایی ست که در آینده قدم های شما را هدایت می کند .

در شرکت مایکرو آرتز (MicroArts) مراجعه کنندگان ما با با یک ایده ی سخت و دیدگاه عالی به ما مراجعه می کنند ،  اما آنجه که امکان می دهیم  یک ساختار دقیق است که تعیین کند ،چگونه در حال حاضر سازمان دهی شده اند  و اینکه ار فرصت هایی که در آینده با آن رو به رو می شوند چگونه استفاده خواهند کرد

علت اهمیت معماری برند چیست ؟

یک معماری برند مناسب تضمین می کند که ایده  ی یک شرکت اتومبیلرانی برای ایجاد  یک خط تولید لوازم خانگی الکترونیکی خیلی خارج از مرز مسئولیت برند نیست .

این مسئله تضمین کننده ی این است  که برندبا سابقه و شناخته شده ی شما بعد از بیان یک ایده ” به طور مثال استفاده از رنگ قرمز ” از سوی یک مدیر تولید تازه استخدام ” به منظور گسترش خط تولید ،از بین نخواهد رفت  .

این مسئله به شما قدرت می دهد تا خط تولید های جدیدی  که در بخش های مختلف برند تان  با هم هماهنگ هستند  را معرفی و سازمان دهی کنید در نتیجه شما سهام  و روابط خرده فروشی و وفاداری مصرف کنندگانتان را از آن خود خواهید کرد .

چگونه تشخیص دهیم که زمان آن رسیده است که یک سازمان برند سازی با تجربه ی بالا در زمینه ی برندینگ  را استخدام کنیم ؟

معماری برند آشفته ممکن است باعث شود که شما مجبور به فروش سهام شرکت خود شوید و حتی برند شما را دچار مشکل کند .و یک سازمان برند سازی می تواند تفاوت میان یک رشد بلند مدت و یا یک از هم پاشیدگی مداوم برای درآمد تان را برایتان معنی کند.

چه زمانی لازم است از یک مشاوره ساختار برند استفاده کرد که :

زمانی که یک برند دارید که در حال طراحی در زمینه ی گستر ش خط تولید می باشد .

زمانی که در حال راه اندازی یک برند هستید و طرح های عالی ای دارید ولی در آینده خواهان طرحهای بزرگتر و بهتر هستید

زمانی که این پست را می خوانید و تشخیص می دهید که ساختار فعلی برند شما مناسب نمی باشد و یا به فرد دیگری در شرکتتان وابسته است .

 

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code