خانه اخبار کوکاکولا و پپسی را فراموش کنید

کوکاکولا و پپسی را فراموش کنید

13 ثانیه خوانده شده
۰

مصرف آب معدنی به عنوان نوشیدنی غیر الکلی نسبت به مصرف نوشابه در آمریکا در حال افزایش است.

به گزارش سایت برندابات، کوکاکولا و پپسی را فراموش کنید. در حال حاضر جدال میان Aquafina و Dasani است. مصرف آب معدنی به عنوان یکی از رایج ترین نوشیدنی های غیر الکلی، نسبت به مصرف نوشابه ها در آمریکا، در حال افزایش است. با توجه به گزارشات اخیر از بازار نوشیدنی های غیر الکلی، نرخ رشد مصرف آب معدنی در آمریکا برابر با ۱۲۰% در طی سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ بوده است و مصرف نوشیدنی های گازدار نیز در همین مدت زمان، شاهد ۱۶% کاهش مصرف بوده است. به نظر می رسد که آب به عنوان اولین نوشیدنی غیر الکلی مورد علاقه و انتخاب مردم در سال آینده باشد.www.Brandabout.ir

Michael Bellas سرپرست ارشد بازاریابی نوشیدنی های الکلی معتقد است که آنچه به نام soda شناخته میشود فقط محدود به نوشابه ها نیست و هرگونه آب میوه و حتی نوشیدنی های الکلی را نیز شامل میشود. بنابراین زمانی که می گوییم مصرف آب به soda پیشی گرفته است، نوشابه ها، آب میوه ها و نوشیدنی های الکلی را نیز در بر میگیرد. بی شک آب یکی از مهمترین نوشیدنی ها برای سلامت انسان است.

بنا بر گزارش خبری  WasteDive.com فروش آب معدنی در سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۴٫۵ میلیارد دلار بوده است که حدود ۳۶٫۵ گالن آب را شامل می شود.

افزایش مصرف آب معدنی نه تنها نشان دهنده ی نامناسب بودن نوشیدن soda است، بلکه همزمان شدن آن با حوادث و بحران های اخیر در Michigan نشان می دهد که ابدا نمی توان به منابع تولید کننده ی این نوشابه ها و نوشیدنی های الکلی نیز اعتماد کرد و برای سلامتی انسان نیز بسیار مضر هستند.www.Brandabout.ir

البته نظرات مختلفی نیز در این رابطه وجود دارد. برای مثال Joseph Agnese به عنوان یک تحلیل گر در اطلاعات بازار جهانی معتقد است که با وجود برندهای بزرگی همچون کوکاکولا و پپسی، مردم اعتماد کمتری به دیگر برندهای تولید کننده ی آب معدنی خواهند داشت. همچنین تولید و فروش آب معدنی دارای حاشیه سود پایین تری نسبت به نوشابه است. در نتیجه مجموع این دو عامل باعث می شود که تولید آب معدنی فرآیند بسیار جذابی برای بسیاری از شرکت ها نباشد و شرکت های تولید کننده ی آب معدنی هرگز نمیتوانند با شرکت هایی همچون کوکاکولا رقابت کنند.

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
Armani - Banner online 790x63-01
گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code