خانه مقالات برندینگ قدرت بازسازی برند در صنعت بهداشت و درمان امروز

قدرت بازسازی برند در صنعت بهداشت و درمان امروز

7 ثانیه خوانده شده
۰
برندسازی صنعت بهداشت و درمان

صنعت بهداشت و درمان اساسا تغییر کرده است. برند های بهداشت و درمان باید در مقابل بادهای مخالف مقاومت کنند یا در دریایی از آشفتگی غرق شوند. اگر زمانی برای برندهای مراقبتی بهداشتی وجود داشته باشد که به ارزیابی مجدد موقعیت خود و توسعه استراتژی جسورانه و جدید خود بپردازند، آن زمان فرا رسیده است. این امر هم برای تولیدکنندگان  مراقبتی بهداشتی B2C  و همچنین بسیاری از شرکت های B2B که از آنها حمایت می کنند، صادق است.

بیایید نگاهی به چند روند موثر بر برند های مراقبتی بهداشتی در سال ۲۰۱۶ بیاندازیم.

.

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

.

مصرف کننده جدید با قدرت بیشتر

امروزه مصرف کنندگان قدرت بیشتری نسبت به گذشته دارند. آنها دسترسی بیشتری به اطلاعات مربوط به درمان، داروها، و پزشکان دارند. همچنین مصرف کنندگان به طیف وسیع تری از ارائه دهندگان این خدمات دسترسی دارند. این بدان معنی است که برند های مراقبتی بهداشتی مجبور به اتخاذ استراتژی های مشابه همتایان خرده فروشی خود، دو برابر کردن تلاش های بازاریابی خود برای جلب توجه بیماران نسبت به رقبای خود هستند. استراتژی برند هنگامی که بیماران به شما مراجعه می کنند متوقف نمی شود. خوب یا بد، تعهد رضایت بیمار در مدل مراقبتی بهداشتی مصرف کننده محور، استاندارد جدیدی در این حوزه ایجاد کرده است.

آشفتگی ادغام و تملک

وقتی صنعت بهداشت و درمان تلاش می کند خود را با تغییرات گسترده قانون جدید تطبیق دهد، ادغام و تملک در حال افزایش است. این نتیجه یک دسته تجارب چند پاره برند در سراسر بازار است. برای آن دسته از شرکت هایی که در پی معامله هستند، بازسازی برند باید یکی از بالاترین اولویت های آنها باشد. یک شرکت تنها با تعریف روشن ساختار برند و تثبیت موقعیت می تواند نتیجه بهتری از برند های تشکیل دهنده آن بگیرد. برای آن دسته از شرکت هایی که امید به تملک دارند، بازسازی برند باهوش ترین سرمایه گذاری محسوب می شود. برندهای قوی با موضع مشخص همیشه بازگشت سرمایه بالاتری نسبت به همتایان ضعیف تر خود خواهند داشت.

تاثیر فن آوری

شرکت های مراقبتی بهداشت نمی توانند فن آوری را که هر جنبه ای از صنعت آنها را تعیین می کند، از تجارت گرفته تا خدمات به مشتری و طبابت نادیده بگیرند. در حال حاضر مصرف کنندگان به تکنولوژی های زیادی (همه چیز از پزشکی از راه دور تا ابزارهای پوشیدنی) دسترسی دارند. برند های مراقبتی بهداشت مجبور به پذیرش این واقعیت هستند تا به کمک فن آوری خدمات رسانی بهتری به آن دسته از مشتریان ارائه دهند. حداقل، وب سایت یک شرکت مراقبتی بهداشتی باید هوشمندی دیجیتال داشته باشد. با این حال، مانند هر بخش دیگر بازار، تعداد قابل توجهی از برند های مراقبتی بهداشتی موفق به برآورده کردن حداقل این معیارها در وب سایت خود نشده اند.

 www.brandabout.ir

قدرت بازسازی برند

بدلیل صنعت فلوی تکتونیکی، بستر مصرف کننده جدید و قوی، تثبیت بازار، رشد روزافزون و نمایی تکنولوژی نمی تواند زمان مناسبی برایبازسازی برند شرکت های مراقبتی بهداشتی باشد. اما علاوه بر انطباق با روند بازار، مزایای عملی بازسازی برند برای افرادی که در صنعت بهداشت و درمان هستند، چیست؟ در اینجا چند مورد از مزایای کلیدی که شرکت های مراقبتی بهداشتی می توانند با بازسازی برند خود در زمان مناسب تحقق بخشند، می آوریم:

۱٫ از نو کسب و کار خود را کشف کنید

بازسازی برند به شما این امکان را می دهد که به عقب نگاهی بیاندازید و برخی از عناصر حیاتی کسب و کار خود را کشف کنید. در مرکز این روند، تحقیقات برند قرار دارد، که ارزیابی جامعی از نحوه ادراک برند در داخل و خارج است. مصاحبه با کارکنان می تواند فرهنگ شرکت را مشخص کند، در حالی که مصاحبه با مشتری اطلاعات ارزشمندی در مورد نیازها و نظرات آنها ارائه می کند. با ممیزی مناسب برند، به مزیت رقابتی پی می برید به طوری که می توانید فرصت تمییز برند خود را شناسایی کنید. هر چند، علاوه بر برند، اطلاعاتی که از بازسازی برند بدست می آید، اغلب فرصت های غیر منتظره ولی با ارزش را برای بهینه سازی تمام جنبه های کسب و کار شما آشکار می کند.

۲٫ برند خود را از داخل به خارج تنظیم کنید

شرکت های بهداشت و درمان از بیمارستان ها و آزمایشگاه گرفته تا برند های B2B که از آنها حمایت می کنند، شرکت های بسیار پیچیده ای هستند. همچنین به این پیچیدگی تغییر گسترده صنعت به سوی مدل مصرف کننده محور را اضافه کنید و مخصوصا نیاز به انطباق برند با این تغییرات اهمیت می یابد. شرکت هایی که قادر به پاسخگویی به این خواسته ها با استراتژی منسجم برند باشند، مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود دارند. بازسازی برند به شما قدرت می بخشد تا هدف شرکت خود را دوباره تعریف کنید و اقدامات لازم را برای اطمینان از هماهنگی ذینفعان داخلی و خارجی انجام دهید. ذینفعان داخلی یعنی همه کارکنان ارزش های اصلی برند شما را می رسانند. ذینفعان خارجی، یعنی مشتریان شما از وعده برندتان آگاه هستند و اعتماد دارند که شما آن را عملی خواهید کرد.

۳٫ اعتماد و وفاداری ایجاد کنید

اگر صنعتی باشد که در آن اعتماد نقشی اصلی در رابطه بین یک برند و مشتری آن ایفا می کند، صنعت بهداشت و درمان است. ریسک در صنعت بهداشت و درمان فراتر از پول است-اغلب موضوع مرگ و زندگی درمیان است. بازسازی برند، امکان تعریف مجدد وعده برندتان (توافق اصلی بین شما و مشتری شما) را به شما می دهد. در تدوین وعده برند معتبر، قانع کننده، و باور کردنی، شما می توانید اعتماد مشتریان موجود را بیشتر کنید و مشتریان جدیدی را آسان تر جذب نمایید. وفاداری مشتری هدف هر برند است، و وفاداری مشتری تنها از اعتماد بدست می آید.

نتیجه

صنعت بهداشت و درمان هنوز هم بخاطر عظیم ترین دگرگونی خود در تاریخ وضعیت وخیمی دارد. قوانین جدید منجر به افزایش مصرف کننده و قدرت بیشتر آنها شده است، در حالی که گسترش مالکیت و ادغام، چشم انداز بازار را به طور کامل از نو ترسیم کرده است. درک آن نیاز به زمان دارد. همچنین این زمان مناسبی برای بازسازی برند است. شرکت هایی که این شرایط سخت را تحمل می کنند، شرکت هایی هستند که از این فرصت برای بازسازی برند خود استفاده می کنند.

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code