خانه مقالات برندینگ فکر می کنید که هستید؟

فکر می کنید که هستید؟

9 ثانیه خوانده شده
۰

قبلا مطالبی را در مورد اهمیت زیاد برند شخصی و نحوه تاثیر آن بر کسب و کار شما نوشته ایم.  شما خوب می دانید" چه کارهایی را نباید انجام دهید" تا از تاثیرات منفی زندگی شخصی خود بر کسب و کارتان جلوگیری نمایید. حال، سوال این است که …

چگونه می توانید برند شخصی مثبت و سازنده ای خلق کنید که به تقویت و پیشرفت برند کسب و کار شما نیز کمک کند؟

به آنچه که می دانید، بچسبید!

شما نمی توانید در در هر زمینه ای متخصص باشید پس سعی نکنید مانند افراد همه چیز دان باشید و عمل کنید. در هر زمینه و صنعتی که هستید، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کافی کسب می کنید و دانش خود را به دیگران انتقال می دهید. این موضوع در مورد برندسازی شخصی، به معنی به اشتراک گذاری مطالب آموزنده و آموزشی در رسانه های اجتماعی و وب سایت شماست. ممکن است برای صاحبان برند خسته کننده بنظر برسد، اما این امر در برندسازی شخصی شما اهمیت دارد.

 

نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و آنها را تصحیح کنید!

تداوم آموزش و کسب تجربه بیشتر، هرگز لطمه ای به شما نمی زند. تقویت خودتان امر مهمی است. اعتماد به نفس داشته باشید اما متکبر نباشید و در زمینه ای که کار می کنید احساس راحتی داشته باشید، خواهید دید که اعتبار شما خواهد درخشید. اما اگر رقبایتان شما را پاشنه آشیل ببینند، عکس العمل نشان خواهند داد. به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس شما به شما کمک بسزایی خواهد کرد.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir

در رسانه های اجتماعی، اجتماعی باشید.

مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و با آنها تعامل داشته باشید. اگر بسیاری از افرادی که جمع آوری کرده اید، علاقه ای به آنچه شما ارائه می دهید، ندارند در حال اتلاف وقت خود هستید. سعی کنید با عوامل محرک دیگر در صنعت و زمینه خود و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. و به خاطر خدا، وقتی این افراد را پیدا کردید، آنها را نادیده نگیرید. بلکه با آنها در تعامل باشید. از انجام کارهایی مانند لایک کردن، نظر دادن، و اشتراک مطالب افراد و شرکت های دیگر نترسید. شاید آنها این کارهای شما را مقابله به مثل کنند. اتفاقات جالبی رخ داده و می دهد.

 

بخشی از طرح یکپارچه بازاریابی کسب و کار خود باشید.

به یاد داشته باشید که کسب و کار شما به همراه اکانت های اجتماعی شخصی و وب سایت شما باید برندتان را تعریف کرده و آن را فعال نگه دارد! اگر اینگونه نباشد، مشتریان بالقوه شما از خود خواهند پرسید: "وقتی شما نمی توانید اکانت خود را مدیریت کنید پس چگونه می توانید به کسب و کار آنها کمک کنید؟" بهانه هایی مانند "وقتی برای اکانت های خود ندارم" جواب نمی دهد.

 

مشغول شوید.

به انجمن خودتان و جوامع اجتماعی اطرافتان توجه داشته باشید. چیزی که بدان علاقه دارید، پیدا حتی اگر به طور مستقیم به کسب و کار شما مربوط نمی شود،  بپردازید. تعامل شخصی با افراد، گروه ها و انجمن های اینترنتی روش بسیار خوبی برای آنهاست تا شما، شرکت شما، و از همه مهمتر … شخصیت شما را بشناسند. شما هرگز نمی دانید که با چه افردای ممکن است برخورد داشته باشید.

حال، شما اطلاعات ابتدایی در مورد مواردی که برای ایجاد یک برند شخصی قوی نیاز است، کسب کردید. این امر یک شبه اتفاق نمی افتد و آسان هم نیست بلکه نیازمند زمان و تلاش و اجتناب از نبایدهایی که در مقاله های قبلی توضیح دادیم می باشد.

بنابراین، آیا به نظر خودتان آنچه برای برندسازی قوی لازم است را دارید؟

توجه:  به یاد داشته باشید برندسازی شخصی تنها در مورد حضور اینترنتی شما نمی باشد.

.

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code