خانه برند سازی همچنان دارای چالش…/ علی غفاری خسروشاهی

برند سازی همچنان دارای چالش…/ علی غفاری خسروشاهی

Brandabout-Norooz Card-2-15

ویژه نامه “نوبهار۹۵″-برنداِبات-علی غفاری خسرو شاهی 

به بهانه نوروز و سال نو و ارزیابی فضای کسب و کار در سال آینده به گفتگو با علی غفاری خسرو شاهی نشستیم.

به نظر فضای استارت آپ ها و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات با سرعت و رونق بیشتری مواجه خواهد شد. از طرف در خصوص کسب و کارهای مبتنی بر محتوا در ابتدای مسیر هستیم که هنوز تب جدی آن شکل نگرفته است ولی فعالان این حوزه میتوانند روزهای طلایی را برای خود متصور باشند.با وجود ورود آرام آرام شرکت های خارجی در صورتی که بخش خدمات در کلیه حوزه ها بازنگری جدی و دقیقی در نحوه ارائه خدمات و مشتری مداری نداشته باشند رکود و حتی حذف بخشی از خدمات داخلی را میشود لمس کرد.

بخش برند سازی همچنان دارای چالش های درون گفتمانی از سویی و بد فهمی صاحبان صنایع و کسب و کارهای از سوی دیگر، درگیر استهلاک انرژی فعالان در این بخش است. که متناظر با پیش بینی کلی در خصوص خدمات، خطر حذف و رکود جدی در این بخش هم در صورت عدم یکپارچگی فعالان این حوزه و شفاف سازی خدمات این بخش در ورود رقیبان و شرکت های خارجی جدی خواهد بود.در بخش فضای مجازی هم در سال آینده سروییس ها و خدمات جدیدی در بخش های گوناگون از حوزه سرگرمی تا کسب و کار فعال و رونمایی خواهد شد که این مهم به توسعه کاربردهای گوناگون از طریق این بستر دامن خواهد زد.

بهترین عیدی که میتوانم داشته باشم در صورت لیاقت و توفیق در لحظه تحویل سال  در کربلای معلا دعاگوی تمام خوانندگان برند ابات باشم و به همین نشانه عکسی در همان لحظه برای شما ارسال کنم تا برای شروع سال تقدیم علاقه مندان حوزه بازاریابی کنید.

karbala

در سال ۹۴ اتفاق با مزه ای برای رخ نداد ولی شرکت در آکادمی برند ایران تجربه جالبی بود.

 

علی غفاری خسرو شاهی 

فعال در زمینه های بازاریابی و برند سازی

فعالیت متمرکز فعلی در حوزه فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی

photo_2016-03-19_09-48-39

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code