خانه مقالات برندینگ طراحی مجدد لوگو برند Opera

طراحی مجدد لوگو برند Opera

6 ثانیه خوانده شده
۰

Opera، شرکت نرم افزار بزرگ نروژی، در اواخر سال ۲۰۱۵ (September) طراحی جدیدی را برای خانواده ی جستجوگرها ارائه کرده است، همان طور که هویت برند خود را نیز با تغییراتی همراه کرده است که انعکاس بهتری از آنچه انجام می دهند برای مخاطب ایجاد نموده است. این شرکت بزرگ همچنین نام خود را از “Opera Software” به “Opera” تغییر داده است. آژانس تبلیغاتی نروژی Anti در جهت طراحی مجدد هویت بصری و آژانس DixonBaxi در راستای استراتژی های برندسازی، با این شرکت همکاری داشته اند.

opera-new-logo-brand-identity

لوگوی جدید، نگرشی تازه نیز برای آن ایجاد کرده است. حالت ۳بعدی حرف O نمادی از یک دروازه است که شما را به سمت دنیای بزرگتری می کشاند: محتوای بیشتر، کشفیات تازه تر، جواب های بیشتر، ارتباطات بهتر، تفریحات بیشتر، اطلاعات کامل تر و … .

rebranding-opera-dixonbaxi-anti

یکی از ویژگی های مهم برندهای موفق، تغییرات مناسب و ارائه ی نسخه های کامل تر در لوگوی آنهاست. اما اینکه این طرح ها تا چه حد موفق خواهند بود نیاز به گذشت زمان بیشتری دارد.

opera-new-logo-brand-identity-wallpaper-desktop

 

منبع:creativebloq

  • برندسازی احساسی

    آیا برندسازی احساسی نتیجه بخش است؟

    برندسازی همواره با بکارگیری لوگو، شعار، طرح رنگ و یا موارد دیگر شناخته شده است. یکی از مهم…
  • کهن الگوها در برندسازی

    کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…
  • ویژه نامه نوبهار

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۶

    با توجه نزدیک شدن بهار و سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای دومین …
  • رزوبه قنبری

    سال بهسازی فرهنگ کسب و کار

    سال یکهزار سیصد و نود و پنج نیز به پایان رسید و سالی دیگر و آغازی دیگر در پیش است. بی شک د…
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

۱۰ ابتکار شرکت های مسئول اجتماعی

وجدان شرکتی یعنی ارائه چیزی (حتی فراتر از توان شما) به جامعه که سبب حفظ و پایداری کسب و کا…