خانه مقالات برندینگ طراحی مجدد لوگو برند Opera

طراحی مجدد لوگو برند Opera

6 ثانیه خوانده شده
۰
0
4

Opera، شرکت نرم افزار بزرگ نروژی، در اواخر سال ۲۰۱۵ (September) طراحی جدیدی را برای خانواده ی جستجوگرها ارائه کرده است، همان طور که هویت برند خود را نیز با تغییراتی همراه کرده است که انعکاس بهتری از آنچه انجام می دهند برای مخاطب ایجاد نموده است. این شرکت بزرگ همچنین نام خود را از “Opera Software” به “Opera” تغییر داده است. آژانس تبلیغاتی نروژی Anti در جهت طراحی مجدد هویت بصری و آژانس DixonBaxi در راستای استراتژی های برندسازی، با این شرکت همکاری داشته اند.

opera-new-logo-brand-identity

لوگوی جدید، نگرشی تازه نیز برای آن ایجاد کرده است. حالت ۳بعدی حرف O نمادی از یک دروازه است که شما را به سمت دنیای بزرگتری می کشاند: محتوای بیشتر، کشفیات تازه تر، جواب های بیشتر، ارتباطات بهتر، تفریحات بیشتر، اطلاعات کامل تر و … .

rebranding-opera-dixonbaxi-anti

یکی از ویژگی های مهم برندهای موفق، تغییرات مناسب و ارائه ی نسخه های کامل تر در لوگوی آنهاست. اما اینکه این طرح ها تا چه حد موفق خواهند بود نیاز به گذشت زمان بیشتری دارد.

opera-new-logo-brand-identity-wallpaper-desktop

 

منبع:creativebloq

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
  • رموز لوگو و روابط برندسازی

    برندسازی موفق یک شرکت، فرایند طولانی دارد که شامل طراحی و تحقیقات گسترده می باشد. برند واق…
  • جاکسون استراتژی دارد؟!

    درروزهای اخیر شاهد اکران آگهی تبلیغاتی کرم گیاهی جاکسون با نمایش چهره احمدرضا عابدزاده هست…
  • دانشگاه های کشور و خطر تعطیلی

    بنظر شما آیا در رقابتهای علمی بین المللی دانشگاههای مهندسی، ایران شانسی برای موفقیت دارند؟…
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

رموز لوگو و روابط برندسازی

برندسازی موفق یک شرکت، فرایند طولانی دارد که شامل طراحی و تحقیقات گسترده می باشد. برند واق…