خانه اخبار ضعف در برندسازی مشکل صادرات

ضعف در برندسازی مشکل صادرات

0 ثانیه خوانده شده
۰

محمدباقر صدری کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برندسازی ضعیف توزیع کالا و بسته‌بندی آن اظهار کرد: برندسازی بخشی از راهبرد عرضه و توزیع کالا است. زمانی که کالایی عرضه می‌شود تحت نام و بسته‌بندی مختلف و گزارشات در ارتباط با قیمت و کیفیت کالا و … است که مجموع این اقدامات را برند می‌نامیم.

وی در ادامه گفت: ما در هفت محور اقتصاد نیاز به اصلاحات و تغییرات داریم که یکی از این محورهای اساسی توزیع است چون توزیع ما کاملا قدیمی، سنتی و فرسوده است و هر قدر هم که در تولید نوسازی و بهسازی انجام دهیم اگر توزیع و عرضه مناسبی نداشته باشیم در پیشرفت و فروش آن کالا ناموفق خواهیم بود.

صدری با اشاره به این موضوع که شیوه توزیع سنتی موجب تضعیف برندسازی می‌شود، گفت: بسته‌بندی زیبا خود جذب‌کننده مشتری است و رعایت اصول بهداشتی بسته‌بندی الزامی می‌باشد که متأسفانه رعایت نمی‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: توزیع ما با پیشرفت‌هایی که جهان با آن روبرو شده چندانه هماهنگ نیست.

منبع : دنیای اقتصاد

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *