خانه مقالات برندینگ شیوه‌های مؤثر در برندهای موفق

شیوه‌های مؤثر در برندهای موفق

0 ثانیه خوانده شده
۱
  • برندسازی احساسی

    آیا برندسازی احساسی نتیجه بخش است؟

    برندسازی همواره با بکارگیری لوگو، شعار، طرح رنگ و یا موارد دیگر شناخته شده است. یکی از مهم…
  • کهن الگوها در برندسازی

    کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…
  • ویژه نامه نوبهار

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۶

    با توجه نزدیک شدن بهار و سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای دومین …
  • رزوبه قنبری

    سال بهسازی فرهنگ کسب و کار

    سال یکهزار سیصد و نود و پنج نیز به پایان رسید و سالی دیگر و آغازی دیگر در پیش است. بی شک د…
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
  • کهن الگوها در برندسازی

    کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…
  • پژمان پاکدامن

    هدفمند تغییر کن

    نوروز مبارک سال پیش رو برای همه دوستان خوش یمن و همایون پژمان پاکدامن هستم مدیر گروه توسعه…
  • شما قضاوت خواهید شد!

    چه دوست داشته باشید یا نداشته باشید، در مورد شما قضاوت می کنند. بیل نولان متاسفانه بسیاری …
  • زمان مناسب برای بازسازی کسب و کارهای کوچک

    بازسازی برند قوی پیش نیاز لازم برای موفقیت بوده و اگر انتظار دارید مشتریان شما به برندتان …
مطالب بیشتر از این نویسنده پژمان پاکدامن
بارگذاری بیشتر در مقالات برندینگ

یک دیدگاه

  1. Valentina

    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۵ ق.ظ

    This is the pefcert post for me to find at this time

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

کهن الگوها در برندسازی

کهن الگوها در برندسازی وقتی برند شما اشکال مختلفی (در رسانه های متنوع، بسته بندی، ارتباطات…