خانه سال ورود سبک مدرن بازرگانی / شیوا شمشیردار

سال ورود سبک مدرن بازرگانی / شیوا شمشیردار

Brandabout-Norooz Card-2-12

ویژه نامه “نوبهار۹۵″-برنداِبات-سرکارخانم شیوا شمشیردار

به بهانه نوروز و سال نو و ارزیابی فضای کسب و کار در سال آینده به گفتگو با خانم شیوا شمشیردار نشستیم.

فضای کسب و کار در ۹۵ فضایی پر از هیجان و التهاب و اتفاقات غیر قابل پیش بینی خواهد بود.ورود سبک مدرن بازرگانی مانند طوفان های مناطق استوایی بازار را متلاطم خواهد کرد و البته راهکارهای سنتی پاسخگو نخواهد بود.قوانین تغییر خواهند کرد و رقابت در چندین لایه داخلی و بین المللی تعریف عمیق آنها که برند هستند و آنها که گمان می کنند هستند را مشخص خواهد کرد.در کل سال شاداب و هیجان انگیزی خواهد بود.کشور ما رو به رشد هست و از حضور در این فضا حتما و قطعا بسیار خواهیم آموخت.

در حوزه ی برند و برند سازی عیار سنجی و محک خوبی برای شناخت متخصصان از غیر متخصصان و برندها از غیر برندها عیان خواهد شد.تصور می کنم در استفاده از کلمه برند و مفاهیمی همچون بازاریابی و تبلیغات احتیاط بیشتری بشود و طبقه بندی مناسبی از نظر کیفی برای فعالان این حوزه بواسطه ی خروجی های پروژه ها روی می دهد.در استفاده از کلمه ی مشاور نیز همینطور.

به خوانندگان محترم برند ابات عیدی چه می توان داد؟ابتدا آرزوی سلامتی و بهروزی و شادباش برای همه ی هموطنان و بعد می توانم مطالب تخصصی حوزه ی برند و تبلیغات را هدیه دهم که تصور می کنم ادامه و بسط مباحث پیشین می تواند مفید باشد.

رویدادهای فضای شغلی و زندگی در کشور ما همیشه وجهی جذاب و طنز نیز در خود دارند اما برای من یکی از جالبترین خاطراتم یک جلسه ی شغلی بسیار مهم بود که برای یک پروژه ی برندسازی ملی روی داد و پس از چند ساعت بحث و جدل دست آخر دانستم آقای دکتر فلانی که مقابل من شسته است همکلاس روز اول دانشکده من بوده است و با اختلاف یک نفر که من بودم ایشان تشریف نبرده بودند دانشگاه تهران و ازین رو نام من در ذهنشان حک شده بود و پس از سال ها گفتند که رقابت بین شاگرد اول ها نیز در قدیم یعنی زمان ما چقدر تنگاتنگ بوده است .قابل ذکر حالت صورت من بود در آن جلسه که مجموعه ای از تعجب و کمی شرم و کمی رضایت و کلا بهت زده بود.ایشان از دوستان عزیز و گرامی من هستند و البته پروژه در سال جدید نیز روند اجرایی خود را خواهد پیمود.

دست آخر اینکه دنیا گرد است و کوه به کوه نمی رسد و لی ادم به ادم حتما و قطعا می رسد.

 

خانم شیوا شمشیردار

مشاور و مدرس برند، رسانه و بازاریابی 

قاءم مقام رسانه در هولدینگ مات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code