خانه مقالات برندینگ شما قضاوت خواهید شد!

شما قضاوت خواهید شد!

2 ثانیه خوانده شده
۰

چه دوست داشته باشید یا نداشته باشید، در مورد شما قضاوت می کنند.

بیل نولان

متاسفانه بسیاری از مردم هنوز هم در مورد برندهای شخصی خود فکر نمی کنند. اغلب افراد حتی معنای آن را نمی دانند و یا نمی دانند این امر چگونه بر کسب و کار آنها اثر می گذارد. حقیقت این است که برندسازی شخصی باید در استراتژی های بازاریابی جدی در نظر گرفته شود. نگاهی به افرادی مانند اپرا، استیو جابز و حتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیاندازید. البته نمی گوییم تمام اینها مثال های خوبی هستند، بلکه کافیست آنها را بررسی کنید. نظرات، باورها و اعمال شما، ممکن است فواید طولانی مدت و یا مشکلات بزرگی برای کسب و کارتان داشته باشد.

رسانه های اجتماعی می تواند ابزار عالی برای ظهور برند شخصی شما باشد، اما همچنین می تواند به زیان شما و شرکت شما نیز تمام شود. اگر احساسات، قضاوت نادرست یا افکاری که نمی توانید پیش خودتان نگه دارید را بروز دهید، زیان های آن به خود شما برخواهد گشت. گاهی اوقات حتی زیان های آن را مشاهده نخواهید کرد. بدیهی است زمانی که یک شرکت بزرگ، مقاله ای با توصیه های اشتباه در رسانه های اجتماعی منتشر می کند، عواقب آن را سریع مشاهده می کند، اما در مورد افرادی که آن شرکت را تشکیل می دهند، چطور؟

می دانم بسیاری از شماها بخشی از نیروی کار هستید، و پیش خود فکر می کنید که امنیت مالی دارید. اما اینطور نیست. بسیاری از افراد بخاطر پست های رسانه های اجتماعی از کار اخراج شده اند و این قضیه با گذشت زمان افزایش می یابد و رسانه های اجتماعی به جریان اصلی بازاریابی کسب و کار تبدیل می شود. کافیست به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید پست هایی که با تگ شماست و بصورت ویروسی پخش شده است را پوشش دهید؟ یا وقتی بخاطر این کارها از کار خود اخراج شدید را پنهان نگه دارید؟ زمانی هم که بدنبال کار دیگری می گردید، به این موضوع فکر خواهید کرد.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir

بنابراین گام بعدی چیست؟ آنچه که می خواهید باشید، شوید.

یک برند شخصی موفق را درنظر بگیرید. آیا چنین فرد موفقی وجود دارد؟ می تواند فردی باشد که در کسب و کار مشابهی فعالیت می کند و یا برندی دارد که شما آن را تحسین می کنید. در مورد داستان موفقیت های مختلف و افرادی که در موقعیتی که شما می خواهید هستند، تحقیق کنید. چشم انداز، ارزش ها و ماموریت خود را برای موفقیت آینده خود توسعه دهید. سپس ببینید چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، رسانه های آنلاین و ارتباطات مستقیم برای بازاریابی و ایجاد برند شخصی خود بهره بگیرید. مردم همیشه در مورد کسب و کار، قضاوت می کنند.

در هر شرایطی که باشد، ما همیشه به مردم توصیه می کنیم از موضوعات خاصی مانند مذهب، سیاست، مسائل جنسی و … به دور باشند. همه ما مانند هم نیستیم. ما تجارب مختلفی داریم، و این زیباست. این موضوع را بخاطر داشته باشید زمانی که شما می خواهید جلسه ای با مدیر عامل شرکت داشته باشید، شاید آنها مذهبی نباشند، و یا عقاید کاملا متفاوتی داشته باشند. شاید آنها موافق سیاست های دولت باشند، و یا شاید موافق تغییرات اساسی باشند. در هر صورت، این گفتگوها هیچ جایی در کسب و کار نداشته و ممکن است تصمیم مدیر عامل شرکت را در مورد شما بعد از دیدن پست های شما تحت تاثیر قرار دهد. شاید به این نتیجه برسید که افرادی مشتری شما نیستند، اما دوستان و همکاران تجاری شما چطور؟ دوستان دوستان آنها چطور؟ تبلیغات دهان به دهان می تواند اعتبار شما و اعتبار کسب و کار شما را از بین ببرد.

حتی ورزش می تواند تاثیر بسیار منفی بر روی کسب و کار شما داشته باشد. شاید بنظر درست نیاید، اما ممکن است اینگونه باشد.

تمام این موارد به چشم انداز و ماموریت شما برای آینده کسب و کارتان برمی گردد. نوشتن پست، لایک کردن و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی خیلی آسان است، اما بعد از آن درست کردن اشتباهات خیلی آسان نیست. به یاد داشته باشید تمام جزئیات شما در شبکه های اجتماعی و نحوه مدیریت خودتان در جلسات موجب ایجاد تصویری از آنچه که هستید، می شود. به آن چه به ماموریت شما مرتبط است، بچسبید. از نظر حرفه ای بهتر است با موضوعاتی که مهارت ها و هوش شما را نشان می دهند، دنبال کنید. خوب است که کاری کنید مردم شما را بشناسند، اما به خاطر بسپارید آنها می خواهند به شما اعتماد کنند.

اگر شما اشتباهاتی در گذشته مرتکب شده اید، هنوز برای تصحیح، بازسازی و حرکت رو به جلو دیر نیست. در آخر، هیچ کسی کامل نیست.

راهنمای برند شخصی

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code