خانه سمینار آنلاین برند شناسی

سمینار آنلاین برند شناسی

webinar1

منظور از (وبینار) چیست؟

در واقع یک سمینار آنلاین می باشد که دانشجویان از طریق شبکه اینترنت کامپیوتر خود با استاد ارتباط برقرار نموده و در جریان سخنرانی قرار می گیرند و از محتوای ارائه شدهبه صورت پاورپوینت بهره می گیرند و در آخر سمینار سوالات خود را تایپ نموده و پاسخ آن را از استاد دریافت می نمایند.

این نوع سمینار مناسب افرادی است که به علت دوری راه،کثرت مشغله و یا شرایط جسمی قادر به حضور در سمینار ها نباشند و در فضای شخصی خود از مطالب ارائه شده بهره می برند.

توضیحات:

عبارت برند در بین فعالان حوزه کسب و کار و گنش گران اقتصادی بسیار به کار برده می شود و این فرکانس بالا را می توان نشانه ای از درک اهمیت آن دانست. ولی بسیار مشاهده می گردد که مفاهیم مختلفی از برند مطرح می گردد؛ گاه این مفاهیم در ویطه علم برندسازی هستند ولی در بسیاری از مواقع برند به گونه ای تعریف می گردد که گویی در وادی دیگری به گفتگو نشسته ایم. 

آنچه در این وبینار به آن پرداخته می شود، واکاوی از مفهوم برند در چارچوب های مختلف و ابعاد گسترده آن است. همچنن سیر شکل گیری مفهوم برند در طول تاریخ نیز مورد مداقه قرار خواهد گرفت. در کنار این واکاوی دقیق از مفهوم برند، مفاهیم مرتبط با آن نیز مورد شرح و بسط قرار خواهند گرفت تا در پایان شرگت کنندگان درک مناسبی از مفهوم برند و برندسازی داشته باشند. 

آنچه در این دوره خواهید آموخت:

۱٫ تعریف برند

۲٫ تاریخچه برند

۳٫انواع برند

۴٫ برندها در ایران

۵٫نگاهی  اجمالی به هویت برند

۶٫ کاربرد برند

۷٫تاثیر برند بر فروش

۸٫تفاوت برند با تبلیغات،بازاریابی و فروش

سخنران:

دکتر شهریار شفیعی

PhD در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES )‌ فرانسه

موسس و مدیر علمی آکادمی برند ایران

عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی

مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )

پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در دلوند فرانسه

هزینه ثبت نام  برای متقاضیان تهرانی: واریز مبلغ۳۳۰٫۰۰۰ ریال 

هزینه ثبت نام  برای متقاضیان غیر تهرانی: واریز مبلغ۲۲۰٫۰۰۰ ریال (تخفیف ۳۰ درصد)

 تاریخ برگزاری:جمعه -۲۴ اردیبهشت ماه 

ساعت برگزاری: ۱۱:۳۰

تلفن ارتباطی :

۰۲۱-۲۲۶۵۴۹۵۴-۷

۲ دیدگاه ها

  1. صدرا رضوی

    اردیبهشت ۴, ۱۳۹۵ در ۸:۴۶ ق.ظ

    با عرض سلام و خسته خسته نباشید

    من صدرا رضوی هستم مدل بین المللی و همین مشاوره تبلیغاتی
    دوست دارم ا تجربیات ارزشمندشما در زمینه چگونگی برند سازی و تبلیغات مفید بهره ببرم
    ممنون

    پاسخ دادن

    • پژمان پاکدامن

      اردیبهشت ۷, ۱۳۹۵ در ۵:۱۳ ق.ظ

      قطعا خضور در دوره های برندسازی میتواند کارساز باشد اما برای کار حرفه ای نیاز به یک مشاور و مربی در کنار خود دارید تا نکات را با شما تمرین کند.

      پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code