آخرین تحقیقاتی که در رابطه با ساده ترین برندها در جهان انجام شده است مربوط به اواخر سال ۲۰۱۴ می باشد که گرازش آن نیز توسط Siegel+gale منتشر شده است. طبق نتایج منتشر شده، ALDI(سوپرمارکت آلمانی که همواره تخفیفات متفاوتی را ارائه میکند و صاحب Trader Joes در آمریکا) برای بار دوم به عنوان ساده ترین برند در جهان معرفی شد. این نتایج بر اساس نظرسنجی و پرسشنامه از ۱۲۳۱۸ مصرف کننده در ۸ کشور مختلف بدست آمده است.(آمریکا، انگلستان، آلمان، سوئد، چین، هند، امارات متحده و عربستان صعودی)
در این نظرخواهی از مصرف کنندگان خواسته شده بود تا نسبت به سادگی یا دشواری برندها در رابطه با محصولات و خدماتشان و همچنین قیمت گذاری آنها در مقایسه با کیفیت خدمات رتبه دهند.
ALDI به دلیل سیاست های شفاف قیمت گذاری و پیشنهادات مشخص آن همراه با قیمت پایین و کیفیت بالا تجربه ی خوبی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده و در رتبه ی نخست قرار گرفته است. موتور جستجوگر گوگل نیز به عنوان دومین برند ساده با صفاتی همچون قابل اعتماد و بی همتا رتبه ی دوم را از آن خود کرده است.
Starbucks به دلیل داشتن منوهای پیچیده ی خود در این رتبه بندی، جایگاهی نداشته است.