خانه اخبار ساده ترین برندها در جهان

ساده ترین برندها در جهان

6 ثانیه خوانده شده
۰

آخرین تحقیقاتی که در رابطه با ساده ترین برندها در جهان انجام شده است مربوط به اواخر سال ۲۰۱۴ می باشد که گرازش آن نیز توسط Siegel+gale منتشر شده است. طبق نتایج منتشر شده، ALDI(سوپرمارکت آلمانی که همواره تخفیفات متفاوتی را ارائه میکند و صاحب Trader Joes در آمریکا) برای بار دوم به عنوان ساده ترین برند در جهان معرفی شد. این نتایج بر اساس نظرسنجی و پرسشنامه از ۱۲۳۱۸ مصرف کننده در ۸ کشور مختلف بدست آمده است.(آمریکا، انگلستان، آلمان، سوئد، چین، هند، امارات متحده و عربستان صعودی)

در این نظرخواهی از مصرف کنندگان خواسته شده بود تا نسبت به سادگی یا دشواری برندها در رابطه با محصولات و خدماتشان و همچنین قیمت گذاری آنها در مقایسه با کیفیت خدمات رتبه دهند.

ALDI به دلیل سیاست های شفاف قیمت گذاری و پیشنهادات مشخص آن همراه با قیمت پایین و کیفیت بالا تجربه ی خوبی برای مصرف کنندگان ایجاد کرده و در رتبه ی نخست قرار گرفته است. موتور جستجوگر گوگل  نیز به عنوان دومین برند ساده با صفاتی همچون قابل اعتماد و بی همتا رتبه ی دوم را از آن خود کرده است.

Starbucks  به دلیل داشتن منوهای پیچیده ی خود در این رتبه بندی، جایگاهی نداشته است.

global-simple-siegelgale us-simple-siegelgale

 

 

 

  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code