خانه مقالات برندینگ روش هایی برای طراحی برندی که مصرف کنندگان آن را دوست داشته باشند

روش هایی برای طراحی برندی که مصرف کنندگان آن را دوست داشته باشند

0 ثانیه خوانده شده
۰
  1. از تجربه های مختلف استفاده کنید.

نقش تجربیات و نظرات مصرف کنندگان در طراحی برند یکی از مواردی است که برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار عاملی جدید است. چرا که تا پیش از این آنچه مهم بود تجربه ی مدیران و نظریات آنها بوده است. اما با گذشت زمان تمرکز بر مشتری به عنوان عامل اصلی قلمداد می شود و هدف، گسترش و پیشرفت از نگاه مشتریان است. بسیار آسان است که در هنگام کار بر روی یک پروژه ی پیچیده به تنهایی کار کنید و تصمیم گیری کنید. اما توجه به تجربیات و نظریات مشتریانتان در بازار رقابت امروزی امری ضروری و حیاتی است. اینکه آنها چگونه احساسات و نیت برند شما را کشف، درک و دریافت می کنند (همان طور که به راحتی می توانند کیفیت، قیمت و … را بررسی کنند) حائز اهمیت است. توجه و تمرکز بر مصرف کنندگان و تصمیم گیری با در نظر گرفتن دیدگاه های آنها می تواند به نوعی مزیت رقابتی برای شما محسوب شود. چرا که آنچه اکثر مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، توجه و اهمیت به آنهاست.

  1. پایبندی و ایجاد حس تعهد نسبت به ارزش های برندتان

بسیار دیده شده است که برند های متفاوت در آغاز کارشان وعده های متفاوت، پیام ها و شعارهای مختلف و پیشنهادات متفاوتی برای مصرف کنندگان و جذب آنها در نظر می گیرند اما نمی توانند در دنیای واقعی مشتریان به وعده های خود عمل کنند. امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که مصرف کنندگان از هر برندی انتظار دارند که همگام با حرفهایشان عمل کنند و مصرف کنندگان بتوانند ارزش های بنیادین یک برند را در تک تک فعالیت ها و تعاملات درک کنند و اگر این اتفاق نیافتد، یقینا برندی مطلوب و ارزشمند در نزد مشتریان نخواهید داشت. مشتریان شما باید احساس کنند که هر آنچه شما انجام می دهید در راستای ارزش های برندتان و تعهدتان به مشتریان است و این همان چیزی است که دیدگاه افراد را نسبت به برند شما تغییر می دهد و در اذهان عمومی ماندگار می کند.

  1. در کارتان صداقت داشته باشید و بیش از حد مبالغه نکنید. آنچه را که واقعا می توانید انجام دهید بیان کنید.

بسیاری از سازمان ها یا شرکت های مختلف خود را متعهد به انجام کارهایی می دانند که در واقعیت به آن عمل نمی کنند. برای مثال در خدمات مالی و بانکداری، اگر ادعا می کنید که مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شما تماس برقرار کنند، پس باید آمادگی این را داشته باشید که حتی ساعت ۳ صبح نیز پاسخگوی مشتری خود باشید و از قبل برای این کار برنامه ریزی کرده باشید.”آنچه را بگویید که می توانید به آن عمل کنید”.

  1. انتقال احساسات درست متناسب با برند به مصرف کنندگان

یکی از نکات مهم که اغلب نیز نادیده گرفته می شود، برانگیختن احساسات درست مشتریان است. فراموش نکنید که هدف شما از معرفی برندتان در تبلیغات، فضاهای مجازی، مطبوعات و… فقط جلب توجه افراد نیست، بلکه باید بتوانید ارزش های برند خود را به شیوه ای درست و با محتوایی مناسب  به مشتریان انتقال دهید. برای مثال طراحی تبلیغاتی هیجان انگیز و شاد همراه با ایجاد حس خنده و شوخی برای افرادی که خدمات پولی و مالی ارائه می کنند یقینا مناسب نیست. کسب و کار خود و هدف آن را به خوبی درک کنید. آنچه در این کسب و کار باید به مصرف کنندگان خود منتقل کنید حس اطمینان و امنیت است نه تفریح و سرگرمی.

  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • مفهوم برندسازی

    مفهوم سازی برند در مدیریت رسانه ای

    امروزه اقتصاد توجه از اهمیت بسیاری برخوردار است. گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود دا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code