خانه مقالات برندینگ در دنیای امروز چه وعده برندی مناسب کسب و کار شماست؟

در دنیای امروز چه وعده برندی مناسب کسب و کار شماست؟

3 ثانیه خوانده شده
۰

حرف های زیادی درباره ی وعده برند وجود دارد. اما وعده برند چیست؟ چرا کسب و کار من به یکی از آن ها احتیاج دارد؟ چگونه کسب و کار من را قوی تر می کند؟ چه ارتباطی به استراتژی برند من دارد؟ در این مطلب به دنبال پاسخ این سوالات می گردیم. وعده برند چیست؟در دنیای امروز چه نوع وعده برندی مناسب کسب و کار شماست؟

برند، یک وعده است. وعده برند ایده ای را بیان می کند که فراتر از سودهای منطقی است که پیش از این وجود داشت. وعده برند، مزایای احساسی سطح بالاتر را ارتقاء می دهد.  وعده برند، شعار یا سرتیتر تبلیغاتی نیست. وعده برند، یک بیانیه عمومی نیست(اگرچه تا زمانی که برند شما با آن مطابق باشد می تواند بیانه عمومی باشد). در آخر، وعده برند یک پیشنهاد فروش منحصربه فرد نیست. مطمئناً یکتایی و قدرت تمایز وعده برند به آنچه می گوید نیست، بلکه به چگونگی تغییر شیوه برقراری ارتباط قوی و معنی دار سازمان با مردم است.

بنابراین در حالیکه تمرکز وعده ها در گذشته روی سود مشتری از خود محصول بود، امروز موثرترین وعده های برند روی  نتایج مثبت، احساسی،شخصی،اجتماعی وبومی که تجربه برند می تواند ایجاد کند تمرکز دارند.

وعده برند هدفمند از مسئله سود فراتر می رود و سعی می کند ارتباطات احساسی عمیقی بر پایه نتایج معنی دار ایجاد کند.

وعده برند توسعه طبیعی اجزای سازنده استراتژی شرکت شما یعنی رسالت،دورنما و ارزش هاست. وعده برند شما روایت جدید، قدرتمند و جذابی ارائه می دهد که با استفاده از آن می توان این مولفه های اصلی را توضیح داد،اضافه کرد یا عملی کرد. کسانی که می خواهند روی رسالت،دورنما و ارزش های شما فعالیت کنند، آن ها را از طریق پنجره احساسی و هدفمند وعده برند شما می پذیرند.

چرا به وعده برند احتیاج دارید؟

امروزه و درعمل،  مردم به برندهایی جذب می شوند و به آن ها وفادارند که هدفمند هستند. این نیروهای محرکه با جذابیت بیشتر، تجربیات قوی تر و غنی تر و درک احساسی ماندگارتر میزان سوددهی برندهای هدفمند را بالا می برند.

کارمندان و مشتریان به دنبال هدف هستند. هدفمندی، مشتریان و کارمندان بیشتری برای برند شما به ارمغان می آورد و شما شریک جذاب تری برای سایر برندهای هدفمند خواهید بود. با استفاده از وعده هدفمند PR بهتری بدست می آورید.

اگر سازمان شما تمرکز و جهت گیری خاصی ندارد؛اگر رقابت با دیگران، برند شما را کنار زده یا به علت ناتوانی در جذب استعدادهای برتر رشد شما متوقف شده است؛به شدت به وعده برند نیاز دارید.

واقعیت مهم: یک وعده برند هدفمند پیش نیاز برندهای موفق در اقتصاد هدفمند است.

  چگونه وعده برند، کسب وکار شما را قدرتمند تر می کند؟

وقتی سازمانی یک وعده برند هدفمند انتخاب می کند اتفاقات خیلی خوبی می افتد. تغییرات معناداری از بالا تا پایین اتفاق می افتد. یک روح پر از تمرکز و انرژی، سازمان شما را به سازمانی پرانرژی تر،نوآور تر، با همکاری و رضایت مندی بیشتر تبدیل می کند.

وعده برند قدرتمند، طرز برخورد و رفتارهای جدیدی در تیم شما ایجاد می کند و بازاریابی و تبلیغات شما را گسترش می دهد.ایده محصولات جدید به شما الهام می کند. فضای کاری انسانی تر، محترمانه تر و مولدتر ایجاد می کند.

وعده برند به مشتریان فعلی و مشتریان آینده شما دلایل عمیق تری برای دوست داشتن و جذب شدن به برند می دهد وبا این کار راه خود را در قلب ها و ذهن های آنان باز می کند.

وعده برند هدفمند  این قدرت را دارد که سبک رهبری شما را تغییر داده و حرفه شما را توسعه دهد. اگر خودتان این وعده را بپذیرید و به گونه ای زندگی کنید که به پیروان خود الهام،انگیزه و پاداش دهید، تبدیل به رهبری می شوید که مردم دوست دارند از او پیروی کنند.

چرا؟ زیرا از طریق وعده برند می توانند جستجوی خود را برای هدف، تحقق یافته ببینند. آن ها دیگر فقط کار نمی کنند. آن ها از کارکردن برای اغنای حس هدفمندی استفاده می کنند. ساعت کاری ۹ تا ۵ آن ها تبدیل به کار معنا داری شده که به شدت به احساس خود بودن گره خورده است.مردم نیز فقط محصولات شما را نمی خرند یا به سادگی از کنار آن نمی گذرند. آن ها آرمان های شما را می خرند، زیرا این آرمان ها چیزی هستند که می توانند در آن ها سهیم باشند.

 

Armani - Banner online 790x63-02

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

 

 

  • تاثیر برندشخصی قدرتمند بر روی برند مکان

    برداشت دوم: برندشخصی و برند مکان پوردوسی (فردوسی) شاعر بزرگ پارسی می فرماید : به نام خداون…
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *