خانه درباره ما

درباره ما

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]برند از معدود دارایی هایی است که یک سازمان می تواند تا همیشه داشته باشد.

 

“برندابات” مرجع تخصصی مشاوره ، آموزش ، اطلاع رسانی و ارائه مقالات و مطالب برندسازی با هدف ایجاد مکانی جهت تلاقی افکار فعالان در بخش برندینگ ایران می باشد .

 

در “برندابات” مفاهیم اولیه و تئوریهاى برندینگ ، مدلهاى مختلف برندینگ، تجربیات برندسازان ایرانی در ساخت برندهاى ایرانى ، نقد استراتژیهاى برندینگ ، معرفى کتابهاى مربوط به برندینگ در ایران مورد بررسی قرار میگیرد.
امیدداریم جهت رفع  کمبودها و کاستی هایی که در بخش برندینگ  داریم با حرکت گروهی جبران شود.

 

گروه برند سازی BrandAbout با همکاری تعدادی از اولین فارغ التحصیلان MBA  برندسازی در ایران،  پیشکسوتان و اساتید تبلیغات و بازاریابی در پاسخ به نیاز کسب و کارها به داشتن زبانی نو در برقراری ارتباط با مخاطبین خود و داشتن ابزاری خلاقانه در تدوین استراتژی های نشانه گذاری نام های تجاری شان در قلب و روح بازار شکل گرفته است.

گروه برندابات خود را در قبال جامعه مسئول می داند وسعی دارد با بهره گیری از تخصص اعضای وب سایت در مشارکتهای اجتماعی سهیم باشد برخی از این اقدامات :

  • برگزاری همایش و دوره آموزشی جهت دانشجویان بصورت رایگان
  • تامین اطلاعات و تخقیقات دانشجویان از طریق مقالات درج شده در سایت

در سایت BrandAbout مقالات مربوط به برندینگ ، برندسازی و ایجاد برند و تحقیقات بازار و بازاریابی ، مدیریت برند ، استراتژی برند ، کتابچه برند ، و هویت بخشی به برند را بیابید.

شعار ما ”  بخوانید ، بیاموزید و قدرتمند شوید “

چشم اندازما

معرفی Made in Iran به  بازارهای جهانی

ماموریت

مشاوره به کسب و کارها برای شناخت و اجرای برنامه های برندسازی

ارزش ها

تمرکز و سادگی

از زمان برگزاری جلسات اولیه ی بررسی قابلیت های سازمانی تا تهیه استراتژی های برند و تعیین پیام ها و طرح های هویت سازی، بر اساس شناخت عمیق به وجود آمده از سازمان و بازار،  اطلاعات و روندهای پیچیده را به ساده ترین روش قابل درک برای مخاطبین و مشتریان برند تبدیل میکنیم. ما به این باور رسیده ایم این رویکرد ارزش ویژه برند را به راحتی به مشتریان، کارمندان و صاحبان برند منتقل می کند.

اشتیاق

میل به فراتر رفتن از عادی، بالا بردن استانداردهای کار و شور خلق ایده های نو

جرات

اعتماد به نفس انجام کارهای سخت و غیر معمول، داشتن اراده و عزم ایستادگی بر سر عقاید و ایده ها تا زمان اجرایی شدن و گرفتن نتیجه. فروتنی اعتراف به اشتباهات و قدرت حرکت به سمت فراتر از آنچه فضای امن، تصور شده است.

تاثیر

هدایت انرژی گروه و استراتژی های تدوین شده به سمت اجرای برنامه های عملیاتی تدوین شده در کلیه بخش های سازمانی.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

پاسخ دهید