خانه مقالات برندینگ دارایی نهایی یک شرکت: سازگاری برند

دارایی نهایی یک شرکت: سازگاری برند

4 ثانیه خوانده شده
۰

کمپین های متعدد، رسانه  های اجتماعی، وب سایت ها، وبلاگ ها، کمپین های تولید محتوا، محتوای صوتی وتصویری- همه ی این موارد به منظور ارتقا برند در هر مرحله از تجربیات  مشتری از یک برند است که منجر می شود تا بازاریاب محتوای دقیق  و مناسب برای کانال های ارتباطی مختلف را خلق، مدیریت واشتراک گذاری کند. سازگاری برند بدان معناست که محتوایی که از طریق هریک از موارد ذکر شده به مصرف کننده انتقال داده می شود یکسان بوده و پیام یکسانی از برند نیز ارائه شود. سازگاری و یکسان بودن هریک از مولفه ها در ایجاد تصویری واحد در اذهان مصرف کنندگان نقش به سزایی دارد.

پس تعجبی ندارد که بسیاری از بازاریابان برای مرکزی کردن، مدیریت کردن، اشتراک گذاری و توزیح محتوا، به سمت پلتفرم های مدیریت دارایی دیجیتال(DAM) می روند. اما یک پلتفرم DAM به تنهایی دربازاری که از مشتریان متنوع و گوناگون تشکیل شده و از محتواهای گوناگون اشباع شده است کافی نمی باشد. در این بازار وجود یک برند قوی برای ایجاد تمایز و برتری  بسیار بااهمیت تر و ضروری تر است.

پلتفرم مدیریت مستقل دارایی دیجیتال همچون ایجاد سایتی می باشد که همه موارد ضروری بدون یک برنامه کار(طرح اولیه) برای تطابق بایکدیگر در یک مکان جمع هستند. اما با پیوند DAM با سیستم مدیریت برند یکپارچه، شما می توانید برندی سازگار(منسجم) را بطور جهانی مدیریت، خلق و ارتقا دهید.

حفظ سازگاری برند

مسئله سازگاری برند از اهمیت روز افزونی برخوردار می باشد. اگرچه یک مدیر ارشد بازاریابی ممکن است کنترل کاملی بر محتوای بازاریابی منتشره در محیط بازار داشته باشد اما اگر خارج از آن محیط باشد دیگر قدرت کنترل آن را نخواهد داشت. مصرف کنندگان قبل از خرید با یکدیگر درکانال های اجتماعی صحبت می کنند وبه بازنگری یا بررسی نظرات دیگر مشتریان توجه می کنند.

برندسازی، به شبکه ای پیچیده از محتوای تولیدی توسط بازاریابان، ذی نفعان  ومصرف کنندگان تبدیل شده است و وجود یک برند سازگار را برای ایجاد تجربه ی مثبت در ذهن مشتری تضمین می کند. داشتن سازگاری برند به منظور کاهش اختلالات و تفکرات مزاحم و ایجاد جایگاهی برتر در ذهن مصرف کننده، حقیقتی اجتناب ناپذیر است . عدم سازگاری برند باعث ایجاد تجربه ای ضعیف از برند نزد مشتریان می شود.

Brand Consistency

نکته ای برای سفیران برند

پایه واساس سازگاری برند، آموزش متولیان و عرضه کنندگان برند می باشد. نکته ی مهم این است که نیروها در ابتدا باید تصور درستی از برند داشته باشند و با ارزش ها و پایه های برند آشنایی کامل داشته تا بتوانند محتوای مناسبی برای بازاریابی نیز تهیه کنند.

پورتال مرکزی مدیریت برند دسترسی مناسبی به همه اطلاعات درباره داستان های برند، جایگاه وارزش های برند ایجاد می کند. کارکنان یک مجموعه  بهترین سفرای برندی هستند که شما در اختیار دارید. کلید خلق یک تجربه عالی ابتدا درک مشتری وسپس ارسال محتوای مناسب ومشارکت در نقاط درست در نگرش آنها می باشد.

نکته ی نهایی

مدیریت دارایی های دیجیتال، خود به عنوان یک تجارت است، اگر به دنبال روشی ساده برای ذخیره ومدیریت محتوای بازاریابی هستید. اما اگر به دنبال ایجاد محتوای بازاریابی دقیق برای کانال های ارتباطی مختلف  برای خلق و به اشتراک گذاری در هر مرحله از تجربیات مشتری هستید و میخواهید به مشتریانتان تضمین کنید که تجربه ای سازگار مورد نظر او را ارائه می دهید، به یک سیستم مدیریت برند قوی احتیاج دارید.

 

Armani - Banner online 790x63-02

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code