خانه استفاده از بازاریابی سنتی / حمیدرضا تاج نسائی

استفاده از بازاریابی سنتی / حمیدرضا تاج نسائی

image2

ویژه نامه “نوبهار۹۵″-برنداِبات-حمیدرضا تاج نسائی 

به بهانه نوروز و سال نو و ارزیابی فضای کسب و کار در سال آینده به گفتگو با حمیدرضا تاج نسائی  نشستیم.

فضای کسب و کار ایران قطعا تحت تاثیر دو عامل عمده قرار خواهد گرفت. اول حضور سبک های جدید و مدرن کسب و کار و برندینگ و تا حدی فاصله گرفتن از روش های سنتی و دوم مبحث برجام. اما در راستای این موضوع ها تذکر دو مورد ضروری می باشد.  یکی اینکه روی آوردن به سبک مدرن و دیجیتالی برندسازی به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید و در راستای اجرای برنامه های مبتنی بر وب و دیجیتال،  استفاده از بازاریابی سنتی نیز به عنوان مکمل پیسنهاد می گردد. دیگر اینکه برجام قطعا پایان کار نخواهد بود و با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش روست و می تواند در ادامه برجام موثر باشد باید سازمان های در برنامه کسب و کار خود با سناریو نویسی مناسب  این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

در حوضه تخصصی اینجانب به نظر کم کم روی آوردن به IOT و سرمایه گذاری در این زمینه موضوع و مبحث جالب و پر سر و صدایی خواهد بود که جای کار زیادی برای متخصصین بازاریابی و برندسازی خواهد داشت. فقط متاسفانه حضور و تعدد بسیار زیاد افراد غیر متخصص در زمینه مشاوره برند سازی و کسب و کار کمی می تواند فضا را متشنج و اعتماد به مشاورین را کم کند.

عیدی بنده به همه خوانندگان سایت وزین و پر محتوای برندابات می تواند همکاری بنده به عنوان یکی از تولید کنندگان محتوی و تقسیم دانش اندک خود با آن ها باشد. امید آنکه بتوانم مطالبی خوب برای مطالعه این دوستان در اختییار وب سایت قرار دهم.

اتفاق جالب برای بنده آشنایی با گروه بزرگی از علاقمندان و متخصصین در حوضه کسب و کار و برندینگ بوده که بردن نام همه آن ها خارج از وقت و حوصله عزیزان است. این آشنایی باعث گسترده شدن روابط تخصصی و افزایش دانش همه ما در این صنعت خواهد بود.

 

حمیدرضا تاج نسائی 

مشاور و مدرس بازاریابی و برندسازی

یک دیدگاه

  1. ساسان حمیدی

    خرداد ۹, ۱۳۹۵ در ۳:۰۴ ب.ظ

    درود بر شما استاد عزیز جناب آقای تاج نسایی

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code