خانه مقالات برندینگ حتی غذایی که می خورید روی برند شخصی تان موثر است!

حتی غذایی که می خورید روی برند شخصی تان موثر است!

11 ثانیه خوانده شده
۱
حتی غذایی که می خورید روی برند شخصی تان موثر است

مقاله زیر چهارمین مقاله از سری "زندگی با برند شخصی" است که در آن در مورد روش های عملی روزانه برای برندسازی و استفاده از آن برای پیشبرد زندگی شخصی و حرفه ای صحبت می کند.
حتی آنچه که می خورید و می نوشید، چیزی در مورد برند شخصی شما می گوید.
می دانم شاید باور نکنید، اما این نکته واقعا درست است، اگر در مورد آن، به ویژه در موقعیت های حرفه ای فکر کنید. غذاهایی که انتخاب می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد آنکه هستید، بیان می کند. هنگامی که به طور مرتب غذاهای مشابهی را انتخاب می کنید، مردم متوجه می شوند و در مورد شما فکرهایی می کنند. این انتخاب ها، به عنوان بخشی از برند شخصی تان، مانند هر چیز دیگری، باید هدفمند باشند.
با این که شخصا ، همیشه انتخاب های سالمی نمی کنم، اما تلاشم را می کنم. و به طور مداوم نظراتی مانند " خیلی خوب هستید" و یا " منضبط هستید." را دریافت می کنم. ویژگی هایی که دوست دارم بخشی از برند خودم باشد. ویژگی هایی که دوست دارم مشتریان هنگام انتخاب شرکتی، آنها را درنظر بگیرند.
هنگامی که گاهی اوقات در رستوران ها، چیزی عجیب را فقط برای سرگرمی تست کردم، متوجه شدم وقتی که این کار را انجام می دهم، نظرهایی مانند " خیلی ماجراجو هستی" یا " خیلی خلاق هستی" را دریافت می کنم. باز به برندسازی من برمی گردد!
البته این نیست که تنها انتخاب های غذایی، برند ما را تشکیل نمی دهد، بلکه این انتخاب ها در کنار عناصر دیگر هستند و سبب تقویت برندسازی ما برای افرادی که با ما در ارتباط هستند می شود.
این نکات در مورد انتخاب های نوشیدنی نیز صادق است. نوشیدنی ها بخش مهمی از غذا هستند. ما معتقدیم که انتخاب نوشیدنی نیز، می تواند سبب تقویت برندسازی شود.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir
چیزی که در مورد موضوع غذا و برندسازی شخصی جالب است، این است که کسب و کارهای بسیار حرفه ای و شخصی زیادی سر غذا استارت می خورد و بعضی افراد، بهترین کار خود را موقع غذا خوردن انجام می دهند. جالب اینجاست که خیلی از افراد وقتی پشت میز رستوران می نشینند، آرام تر و آینده نگرتر می شوند. این افراد خلاقانه تر و نوآورانه تر می شوند، و موفقیت های خوبی برای برند شخصی خود کسب می کنند، حتی اگر تنها با خوردن یک فنجان قهوه یا چای همراه باشد.
شما می توانید این شرایط را تصور کنید. انتخاب غذا و نوشیدنی در شکل گیری تصور مردم از شما مهم است. اگر شما مقدار زیادی غذا سفارش دهید و آن را به سرعت تمام کنید، آن دسته از افرادی که در اطراف شما قرار دارند، درباره شما نظر خواهند داد. با این که این امر ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد، اما همیشه این اتفاق می افتد. پس این انتخاب ها می تواند به هوشمندی، بازدهی و تصورات مردم از برند شخصی شما کمک کند.
با این که ممکن است قبلا به این موضوع فکر نکرده باشید، اما در موقعیت های اجتماعی و تجاری، انتخاب های غذایی شما واقعا برند شخصی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند عامل موفقیت شما باشد.
عاقلانه انتخاب کنید و از برند شخصی خود به عنوان راهنمای خود استفاده نمایید.

نویسنده: پژمان پاکدامن

مربی و مشاور برندسازی شخصی 

 طراح و برنامه ریز استراتژی برندسازی 
 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • سال ۹۷ حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد

    به گزارش گروه برندابات؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ هجری…
  • مهرداد انوری -ویژه نامه نوبهار 97

    عصر آینده عصر خدمات است

    نوروز باستانی نوید بخش پایانی برای تلاش ‌ها و کوشش‌های یکساله‌ای است که پر …
  • پرفسور گیلانی -ویژه نامه نوبهار 97

    سال ۹۷ ایجاد رقابت آزاد

    عید نوروز که خود یک برند برتر ایرانی جهانی است و در سازمان ملل هم ثبت شده است, به تمامی صا…
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • برندینگ خلق تمایز

    خلق تمایزی حساب شده

    یک وقتی، جایی وینستول چرچیل فقید گفت که ما ساختمان ها را طراحی می کنیم و پس از آن، آن ها م…

یک دیدگاه

  1. لوازم لودر کوماتسو

    دی ۲۴, ۱۳۹۶ در ۹:۲۳ ق.ظ

    درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود
    ممنون از اشتراک گذاریتون
    موفق و پیروز باشید دوست عزیز.

    لوازم لودر کوماتسو

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code