خانه ویژه نامه "نوبهار 97" جهانی سازی برندهای ایرانی

جهانی سازی برندهای ایرانی

6 ثانیه خوانده شده
۰
پریسا نظامی- ویژه نامه نوبهار 97

چون ابر به نوروز رخ لاله بشست

برخیز و به جام باده کن عزم درست

کین سبزه که امروز تماشاگه توست

فردا همه‌ از خاک تو برخواهد رست

 

درود حضور همه ی خوانندگان و دوستان فرهیخته ی برندابات.

درسال جدید شادی، کامیابی و سلامت  را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندم.

 فجر چنین بهاری مبارک باد.

_به نظر من برای خروج برندها از فضای ناهموار اقتصادی کشور یک راه حل می تواند این باشد که برندی بسازیم و در خارج از کشور کالاها عرضه شود که مزیتهای درآمدزایی، ‌ توسعه اشتغال و صادرات را هم در پی دارد.

_ در سال ۹۶ خبرهای خوبی درمورد پخش رایگان آگهی برای تولیدکنندگان و صاحبان برندهای مد و لباس اسلامی ایرانی خواندم و همچنین طرح حمایت از کار و خدمات ایرانی در رسانه ملی که می تواند به ارتقا برندهای ملی کمک شایانی نماید.

_سعی کنیم در سال جدید در همه ی امور زندگی چه شخصی و چه کاری "کار امروز را به فردا نیاندازیم". و همچنین برای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع خصوصا در دستگاه های دولتی بیشتر اهمیت قائل شویم. در سازمان ها و کسب و کارهای خصوصی اصولا اهمیت بیشتری به رضایت ارباب رجوع و مشتریان داده می شود و مشکلات از این بابت معمولا کمتر است.

 _کتاب چهار اثر نوشته ی خانم فلورانس اسکاول شین یکی از بهترین و تاثیرگذارترین کتابها در موضوع روانشناسی است که تا الان خوانده ام به نظر من چندبار هم که آن را بخوانی کم است. این کتاب نثر روان و صمیمی و بی تکلفی دارد. به خوانندگان عزیز پیشنهاد می کنم حتما مطالعه بفرمایند.

_در پایان آرزو می کنم شاهد رونق کسب  کارها و بهبود اوضاع اقتصادی کشور باشیم. همچنین امیدوارم بهترین ها در سال پیش رو نصیب همه ایرانیان شود.

پریسا نظامی/ مدرس دانشگاه و دانشجوی دکتری مدیریت رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code