خانه مقالات برندینگ جلوگیری از ۳ عامل مهم در پروژه ی برندینگ

جلوگیری از ۳ عامل مهم در پروژه ی برندینگ

0 ثانیه خوانده شده
۰

راهنمایی های مهم برای مقابله با اشتباهات رایجی که می تواند در پروژه ی برندینگ اتفاق بیافتد.

برندینگ و طراحی هویت تنها به ایجاد یک نام تجاری منحصر به فرد و سپردن آن به مشتریان نیست. این فرآیند شامل همکاری بسیار نزدیک با مردمی است که با آن برند زندگی می کنند و به عبارتی هر روزه تحت تاثیر این برند هستند. حتی اگر بهترین رابطه ی همکاری را با مشتریان خود داشته باشید، باز هم امکان خطا وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع در اینجا به ۳ اشتباه که می تواند در پروژه ی برندینگ شما رخ دهد را توضیح داده و همراه آن پیشنهاداتی برای مقابله با آنها نیز ارائه می کنیم.

تغییر خواسته ها در زمان طراحی برند:

یکی از شایع ترین مشکلات در پروژه ی برندینگ می تواند تغییر خواسته ها و نیاز ها در پروسه ی طراحی باشد. برای مقابله با این کار، تنها راه حل این است که طراحان باید قبل از شروع پروژه به طور واضح اهداف کار را مشخص کنند و توافقات اولیه حاصل شود و سپس پروژه را شروع کنند. عدم انجام این کار می تواند تاثیر مخربی بر فرآیند کار ایجاد کند. بسیار مهم است که طراحان ارتباط نزدیکی با مشتریان خود داشته باشند تا بتوانند آنچه مشتریانشان می خواهند و تمایل به آن دارند را تهیه کنند. پس باید توافقات نهایی صورت گیرد. این به معنای همکاری مشترک به صورت یک تیم و درک اهداف مشتریان آن کسب و کاراست.

وجود چندین صاحب نظر در یک پروژه:

ارتباط داشتن با چندین نفر در پروژه ی طراحی برند می تواند بسیار چالش برانگیز باشد که متاسفانه در بیشتر مواقع نیز این حالت پیش می آید که بیش از ۱ نفر تصمیم گیرنده وجود دارد. بنابراین لازم است که از همان ابتدا مشخص شود که چه کسی باید به عنوان هسته ی تیم باشد و تصمیم گیری نهایی برعهده ی چه کسی است. تلاش برای متقاعد کردن همه معمولا غیرممکن است و در بیشتر مواقع ارتباط با چندین سرمایه گزار و راضی نگه داشتن همه ی آنها بسیار بحث برانگیز است. به همین دلیل بسیار مهم و حیاتی است که در مورد الویت سرمایه گزار تصمیم گیری شود و از همان ابتدا تصمیمات زیر نظر آن شخص اتخاذ گردد.

پیاده سازی کار:

طراحی برند مورد نظر تنها نقطه ی شروع کار است و لازم به یادآوری است که طراحی برند و آماده شدن آن پایان کار نیست و می باید پا به پای دیگر بخش های کسب و کارتان پیاده سازی شود تا موفقیت نهایی حاصل شود. افرادی تحصیل کرده و باهوش در پیاده سازی برند جدید و هیجان انگیز کردن آنها با توجه به فرصت های پیش آمده بسیار مهم است. پیروی از راهنمایی ها درمورد چگونگی انجام کارها نیز بسیار مهم است. طراحان خلاق نیز عوامل مهم دیگر هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code