خانه مقالات برندینگ تغییر وعده برند

تغییر وعده برند

5 ثانیه خوانده شده
۰

محصولات خوب خودشون فروخته می شود. نه! فروخته نمی شود. اما منصفانه حساب کنیم، افراد تنها برندها را نمی خرند زیرا آنها نیز برند هستند. آشنایی مهم است و امروزه، بیشتر مشتریان دوست دارند تا هر چیزی که نام زیبا و آشنایی دارند را بخرند یا بدون هیچ گونه سوال وبحثی به خرید خود ادامه دهند. خود برند به تنهایی تضمین کننده هیچ چیز برای شما نمی باشد.

 

بعضی اوقات شرکت ها برندهایی را که زمانی فقط آیکن به حساب می آمدند، فراموش می کنند. آنها به نوعی معتقدند که چون فرایند برندسازی می تواند حاشیه سود داشته باشد ، پس همه برندها باید حاشیه برابر داشته باشند و حضورشان باید سود برابری داشته باشد. اشتباه است، خیلی اشتباه است. برندها زمانی حاشیه سود دارند که همه چیز درست باشد. واژه درست اینجا شفاف است. یک قول برند واقعا جذابی بسازید. آن را به شیوه های واقعا جذابی ارائه دهید. اینکار را انجام دهید و این چرخه بی وقفه است. وقتی شما به جزئیات برند توجه نکنید، این کار پیامدهایی برای شما دارد. خود برند شروع به افول می کند. و تبدیل به یک اسم می شود وبجای پرتفلیو برند، همه دارایی شما تبدیل به لیستی از دارایی های ظاهری می شود.

 

هر چه این لیست طویل تر باشد، ارزش افزوده کمتر می شود. اما بدین معننا نیست که شما متنوع شده اید. این استراتژی بخش بندی نمی باشد. تنها پیچیدگی ها، هزینه ها و سردرگمی های نسبت به کاتالوگ محصولات یا خدمات افزایش می یابد. پس یک برند چه کار دیگه ای می تواند انجام دهد؟ استراتژیست ها برای ارتقا جعبه ابزار براساس جانمایی مجدد یا نو نما ساختن شکل و احساس به ابزارهای دیگری فکر می کنند. اما سوال که من اکنون انتظارش را می کشیدم مطرح کنم این است که” آیا تنها قول (پیمان برند) تغییر می کند؟ اگر نه برند ها و نه محصولات ایستا باشند، منطقی است که قول یا پیمان برند هم تغییر نمی کند. و اکنون مفهوم وعده دهی مجدد (قول دوباره) (فقط مفهوم سازی مجدد خود و نه همراه با تغییر اساسا در  جایگاه برند) ظاهرا در گفتارهای استراتژی مطرح نشده و جا نیافتاده است.

 

شاید امروزه برای توجه به تکرار موثر، این سوال پیش قدمی و آغازی واقعی برای برندها محسوب شود و تغییر قول تنها به خاطر آن نیست. برند شما باید به خریداران قول و وعده ای دهد، آنگاه مصرف کنندگان بیشتر خرج میکنند و این دو ارتباط مستقیمی با هم دارند. (کوکا کولا با تغییر نیروبخشی به شادابی این کار را به زیبایی انجام داد)زیرا در اینجا صداقت انسان است که به سادگی ایفای نقش می کند، انسانی که بر برند، محصولات و قول ها به تساوی تاثیر می گذارد. بنابراین اگر به مردم دلیل های موثقی برای پرداخت وخرید ندهید، آنها هم خرید نمی کنند.

 

 منبع:Brand strategy

 

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code