خانه مقالات برندینگ تصویر شخصی ، برند شخصی نیست

تصویر شخصی ، برند شخصی نیست

14 ثانیه خوانده شده
۰
برندسازی شخصی

برند شخصی ترکیبی از ویژگی عقلی و احساسی ، مهارت ، ارزش ها ، نقاط قوت ، نگرش ، شخصیت و رهبری تفکر است. هر شخصی یک تصویر شخصی دارد از احساس ، ویژگی های فیزیکی ، رفتارها و صدا و… این ویژگی ها به ایجاد یک تصویر ذهنی از آنچه به نظر می رسید کمک می کند ولی هر شخصی برند شخصی ندارد. برندسازی شخصی  با ایجاد یک تصویر رویایی ایده‌آل فرق دارد. برند شخصی وقتی تاثیرگذار هست که با واقعیت فرد، منطبق باشد.

اولین تصویری که وقتی نام و نشان ما برده می‌شود، در ذهن دیگران نقش می‌بندد، این تصویر معمولا آن چیزی نیست که ما انتظار داریم باشد و از آن مهم‌تر این‌که لزوما آگاهانه نیست؛ یعنی در ناخودآگاه افراد نقش‌بسته و در نتیجه نظرات شخصی افراد در مورد ما نیز در آن منعکس است.

امروزه برند سازی شخصی بیشتر درباره متفاوت بودن است . پس شما باید خود را از راه های مختلف منحصر به فرد جلوه دهید تا متفاوت تر از دیگران به نظر برسید. و برندشخصی شما طوری طراحی شود که تاثیری واضح و حائز اهمیت در مورد شما و کارتان ایجاد کند، چه شما صاحب کسب و کاری کوچک باشید، یا یک کارآفرین یا هنرمند.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir

برندشخصی باید ساخته شود و سه مولفه برای ایجاد برند شخصی عبارت است از:

  • برندشخصی شما هویت شماست.
  • برندشخصی شما باید یک واکنش احساسی معنادار را برانگیزد.
  • برند شخصی شما باید تجلی ارزش و کیفیت منحصر بفردی باشد که عهده دار آن هستید.

برندسازی شخصی، زمانی اثربخش است که شما خودتان باشید و خودتان رو همین طور که هستید بپذیرید و به این فکر نکنید که بقیه شما رو چطوری دوست دارند ، شما زمانی پیشرفت میکنید و به نقطه ی ایده آل خواهید رسید که با همه قوت‌ها و ضعف‌ها، روبروی مخاطب تان بایستید و تظاهر به چیزی که نیستید نکنید!

وقت آن است که برند شخصی خود را بسازید.

 

نویسنده: پژمان پاکدامن

مربی و مشاور برندسازی شخصی 

 طراح و برنامه ریز استراتژی برندسازی 

 

 

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code