خانه مقالات برندینگ ترندهای برندسازی در سال ۲۰۱۸

ترندهای برندسازی در سال ۲۰۱۸

23 ثانیه خوانده شده
۰
ترندهای برندسازی در سال 2018

آیا بدنبال کسب درآمد از ترندهای جدید برندسازی هستید، اما نمی دانید که کدامیک از آن ها در سال ۲۰۱۸ محبوب خواهد بود؟
آگاهی از آنچه که در سال جدید میلادی محبوب خواهد شد، می تواند شانس موفقیت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد، زیرا برند شما می تواند از قبل برای آن آماده شود.
شرکت شما می تواند روی تولید محصولات محبوب آینده کار کند، و ریسک عدم موفقیت در فروش یک محصول را از بین ببرد.

همچنین، این کار حتی می تواند شهرت شرکت را بیشتر کند، زیرا یک برند با دنبال کردن روند، می تواند در معرض دید قرار گیرد.

چرا باید برای سال آینده آماده شوید؟

آماده شدن برای سال آینده فرصت بهتری برای موفقیت به شما می دهد، زیرا شرکت شما از رقبایتان پیشی می گیرد.اطلاع از آنچه که محبوب خواهد بود، خطر از دست رفتن هر کسب و کاری را به طور قابل توجهی کاهش می دهد، اما توجه به آنچه که محبوب خواهد بود، کار ساده ای نیست. در بعضی موارد ممکن است نتوانید روند جدید را پیش بینی کنید. به عنوان مثال، اسباب بازی فیجت اسپینر (fidget spinner) یکی از محبوب ترین محصولات سال ۲۰۱۷ بود و هیچ کس نمی توانست تصور کند که یک اسباب بازی که برای افراد مبتلا به اوتیسم طراحی شده بود، به روند جدید تبدیل شود. برای پیش بینی آنچه که می تواند روند بعدی باشد، باید خلاق بود.
مقاله زیر را بخوانید تا در جریان برخی از روندهای برتر برندسازی که احتمالا در سال ۲۰۱۸ اتفاق خواهد افتاد، قرار گیرید.

۱٫ اینفوگرافیک
از اینفوگرافیک برای ارائه اطلاعات به شیوه بصری استفاده می شود. در اینفوگرافیک به جای متن های حاوی چند پاراگراف، از تصاویر و اندکی متن استفاده می شود.
اینفوگرافیک خواننده را به شیوه دیگری جذب می کند و امروزه، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان می خواهند چیز متفاوتی ببینند و از نگاه کردن به شیوه محتوای قدیمی خسته شده اند. اما، اینفوگرافیک چیز جدیدی را به مخاطب ارائه می دهد.

ترندهای برندسازی در سال 2018

 

 

 

 

علاوه بر این، اینفوگرافیک می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و توجه آنها را با نمایش تصاویر سریع تر جلب نماید.
به علاوه، تقریبا در همه جا از اینفوگرافیک استفاده می شود، چه در محیط عمومی مانند تابلوهای ترافیک، نقشه های مترو و یا حتی نمودارهای هواشناسی. اخیرا هم از اینفوگرافیک برای کسب و کارها استفاده می شود، یعنی این کار جدیدی بوده و صاحبان کسب و کار می توانند از آن استفاده کنند. اغلب اوقات، اینفوگرافیک تمام اطلاعات را نشان نمی دهد، بلکه اطلاعات لازم را برای جلب توجه مشتری ارائه می کند.

نمایش تصاویر گرافیک به مشتری بالقوه، خسته کننده و ملال آور است، هر چند تبلیغ یک نکته اصلی در آن می تواند سودآور باشد.

۲- واقعیت مجازی

تکنولوژی هر روز پیشرفت می کند و به نظر می رسد واقعیت مجازی پیشرفت بعدی باشد. واقعیت مجازی حاوی مزایای افزوده بسیاری مانند تجربه زندگی واقعی با یک جفت عینک است. تصور کنید که مجبور نباشید مناطق خطرناک زمین را بپیمایید، و با یک ربات که توسط شما کنترل می شود، تمام کارهای خطرناک را اجرا کنید. واقعیت مجازی هنوز در مسیر توسعه است، و به نظر می رسد سال ۲۰۱۸ سالی است که واقعیت مجازی تبدیل به روند خواهد شد، چون تکنولوژی پیشرفت کرده و برای مقاصد عمومی مقرون به صرفه خواهد بود. هر چند، در حال حاضر محصولات واقعیت مجازی مقرون به صرفه وجود دارد، اما کیفیت آنها در مقایسه با مواردی مانند Oculus Rift قابل مقایسه نیست.

ترندهای برندسازی در سال 2018

 

 

 

 

 

از سوی دیگر، با پیشرفت های تکنولوژیکی، خرید آنها باید ارزان تر شود. به عنوان مثال، شرکت Six Flags Entertainment در حال ساخت بازی ترن هوایی است و دیگر نیازی به ساخت ترن های هوایی واقعی نیست. این تفکر را می توان در تمام بخش های واقعیت مجازی بکار برد. در حال حاضر بازی هایی وجود دارد که نحوه انجام عمل جراحی بیماران و غیره را به دانشجویان پزشکی آموزش می دهد. علاوه بر این، استفاده از واقعیت مجازی آسان است و بجای دادن هزینه های سفر و … می توان جلسات کسب و کار، کنفرانس ها و سایر کارهای مرتبط را در خانه انجام داد. دیگر ما مجبور نیستیم از ابزارهایی مانند اسکایپ یا فیس بوک استفاده کنیم، به علاوه احساس خواهیم کرد که همه در یک اتاق قرار داریم. نکته نهایی در مورد واقعیت مجازی اینست که مشتریان می توانند محصولات را در بازار مجازی امتحان کنند و تعداد بازپرداخت ها را در سال کاهش دهند.

۳- هوش مصنوعی
هوش مصنوعی موضوع نسبتا جدیدی است و هر روز دانشمندان روبات های پیشرفته ای را برای کاربردهای عملی می سازند. محققان بر این باورند که در پایان قرن حاضر، روبات ها تقریبا تمام کارهای سنگین را انجام خواهند داد و این به این معنی است که شغل کمتری برای افرادی که کارهای تکراری انجام می دهند، وجود خواهد داشت. استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها بسیار مهم است زیرا می تواند در زمان و هزینه ها صرفه جویی کند و دستگاه ها برای چک کردن حقوق درخواست نمی کنند و می توانند در یک زمان چندین کار را انجام دهند.
علاوه بر این، هوش مصنوعی قابل اعتماد تر است، زیرا احتمال خطا در سیستم حداقل است و در صورت خطا، برنامه نشان می دهد که کجا خطا رخ داده است. ما هر روز در زندگی خود از هوش مصنوعی استفاده می کنیم، چه یک کامپیوتر شخصی باشد، یا تلفن همراه یا حتی خانه های دارای سیستم کامپیوتری. این واقعیت که ما اکنون بیشتر از گذشته از هوش مصنوعی استفاده میکنیم، دلیلی دارد. هوش مصنوعی کاری را که اکثر کارگران نمی توانند انجام دهند، شبانه روز و بدون احتمال خطا انجام می دهد.

ترندهای برندسازی در سال 2018

 

 

 

 

بسیاری از کسب و کارها از دستگاه های هوش مصنوعی بخاطر ویژگی هایی مانند چت زنده شبانه روزی یا تبلیغات هدفمند استفاده می کنند. تسلا از همان ابتدای تاسیس شرکت از هوش مصنوعی استفاده کرده است، و خودروهایی تولید کرده که می توانند بدون راننده حرکت کنند. علاوه بر این، هوش مصنوعی می تواند برای افراد معلول مورد استفاده قرار گیرد.
برای مثال، کنترل ویلچر در مناطق شلوغ ممکن است دشوار باشد، اما با کمک هوش مصنوعی، می توان ویلچر را در چنین مکان هایی بدون برخورد با مردم هدایت نمود. به این ترتیب، هوش مصنوعی در سال آینده محبوب تر خواهد شد، به این دلیل که ما بیشتر از گذشته به ماشین های اتوماتیک، کامپیوترها و پیشرفت های تکنولوژی دیگر نیاز خواهیم داشت.

۴- وب سایت های مبتنی بر موبایل

شکی نیست که تلفن های همراه محبوب ترین روند دهه اخیر را با معرفی گوشی های سریعتر از رایانه ها به خود اختصاص داده اند. همچنین، امکان اتصال با دنیا از هر کجا که هستید، موفقیت بزرگی برای شرکت های فن آوری است، اما کسب و کارها چگونه می توانند از این مزیت ها استفاده کنند؟ امروزه بسیاری از سایت های شرکت های بزرگ چندان مبتنی بر گوشی های همراه نیستند که خیلی بد است چون بسیاری از مشتریان بالقوه از این روش برای جستجوی محصولات آنلاین استفاده می کنند.
طراحی وب سایت واکنشگر برای هر کسب و کار جدیدی ضروری است زیرا می تواند مخاطبان را به مشتری تبدیل کند. ابتدا باید توجه کنید که اکثر مخاطبان از تلفن های هوشمند به جای رایانه های سنتی استفاده می کنند. در غیر این صورت، روی مواردی که مورد نیاز نیست، انرژی صرف خواهید کرد.

ترندهای برندسازی در سال 2018

 

 

 

 

نمونه درخشان این امر، گوگل است؛ از آنجایی که گوگل الگوریتم خود را در سال ۲۰۱۵ با توجه به این نکته به روز رسانی نمود، به بهترین وب سایت مبتنی بر موبایل تبدیل گردید. کاهش تعداد کوکی های یک وب سایت، جهت بارگذاری سریع سایت مهم است. اما چرا این نکته مهم است؟ شما زمان کوتاهی برای جلب توجه مشتریان دارید و بارگذاری سریع سایت در نگه داشتن مشتری در سایت ضروری است. پس، سایتی مبتنی بر موبایل داشته باشید، زیرا این امر در کسب و کارتان به شما کمک می کند. همچنین، ارائه خدمات آنلاین هزینه زیادی در مقایسه با بازدهی آن ندارد.

۵- آموزش از راه دور

به جای رفتن به دانشگاه هایی که هزاران دلار هزینه بر هستند، هم اکنون می توان برای آموزش از راه دور شرکت های مختلف درخواست نمود. شرکت های فناوری و استارت آپ ها، کارکنان فریلنسر بیشتری را بیش از هر زمان دیگری استخدام می کنند و اغلب این فریلنسرها حتی مدرک دانشگاهی هم ندارند.
پس چرا آنها این افراد را استخدام می کنند؟ برای استارت آپ ها، استخدام فریلنسر در مقایسه با کارمند برای شرکت ارزانتر است، زیرا یک فریلنسر از خانه خود کار شرکت را انجام می دهد، بنابراین نیازی به خرید دفتر جدید ندارند.

ترندهای برندسازی در سال 2018

 

 

 

 

 

همچنین، اکثر شغل های فن آوری فقط نیاز به یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت دارند، به این معنی که می توانند افراد مستعد را از سراسر جهان استخدام کنند.
علاوه بر این، شرکت های فن آوری برای آموزش آنلاین کارکنان خود هزینه می کنند که سرمایه گذاری قابل توجهی روی کسب و کارشان است. دانستن اینکه در انتها یک کارمند بسیار خوب خواهید داشت، یک سرمایه گذاری عالی به شمار می رود. این به این دلیل است که این افراد می توانند خدمات خود را به شرکت ارائه دهند، و نیاز نیست برای آموزش های هزینه بر پولی خرج شود. هرچند، اکثر شرکت ها سیاست هایی برای دوره های آموزشی در نظر می گیرند، تا کارکنان بالقوه خود را نگه دارند.

نتیجه گیری

اطلاع از روند هایی که در آینده اتفاق می افتد، نقش بزرگی در موفقیت یک کسب و کار دارد. هنگامی که یک شرکت مطابق روندی که خود را برای آن آماده کرده است، پیش می رود می تواند آنها را به طور بالقوه در معرض فرصت های تجاری دیگر قرار دهد و این کار می تواند یک شرکت عادی را به رهبر بازار تبدیل نماید.
موارد ذکر شده، روندهای بالقوه برندسازی در سال آینده است، هرچند نباید تمام تلاش خود را روی یک موضوع قرار داد. انجام این کار می تواند در صورت عدم وقوع آن، به ضرر شما تمام شود. هیچ راهی برای پیش بینی اینکه کدام روند حتما رخ خواهد داد، وجود ندارد.

ترجمه: تحریریه برندابات 

 

  • برندسازی، خلق تجربه است

    برندسازی اغلب با طراحی لوگو، کارت کسب و کار یا امروزه با داشتن یک وب سایت اشتباه گرفته می …
  • اسلوب برندسازی مکان

    در مجله "چگونه یک شهر را جذاب کنیم؟ مفهوم و سنجش برند مکان "، سباستین زکنکر در م…
  • هاشمی،نام بزرگ همیشه زنده

    نام بزرگ آیت الله هاشمی به عنوان یک برند شخصی،سیاسی درس هایی برای ما دارد؛ درس هایی که با …
  • برندسازی، خلق تجربه است

    برندسازی اغلب با طراحی لوگو، کارت کسب و کار یا امروزه با داشتن یک وب سایت اشتباه گرفته می …
  • اسلوب برندسازی مکان

    در مجله "چگونه یک شهر را جذاب کنیم؟ مفهوم و سنجش برند مکان "، سباستین زکنکر در م…
  • هاشمی،نام بزرگ همیشه زنده

    نام بزرگ آیت الله هاشمی به عنوان یک برند شخصی،سیاسی درس هایی برای ما دارد؛ درس هایی که با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code