خانه مقالات برندینگ بیلبوردهای پر کلام!

بیلبوردهای پر کلام!

1 ثانیه خوانده شده
۲

بیلبوردهای پر کلام!

مشاهده برخی از بیلبوردهای سطح شهر،بیش از آنکه ذهن مخاطب را درگیرکنند، چشم را خسته می کنند.

الزاما استفاده از واژه های بیشتر در یک فضای محدود، مفید به فایده نیست و تنها باعث نادیده گرفته شدن توسط بیننده ای می شود که شاید در کمتر از ۷ثانیه از کنار بیلبورد عبور میکند.

وقتی به کوتاه بودن فرصتمان برای دیده شدن فکر کنیم ، متوجه می شویم که خواندن واژه های زیاد، چندان امکان پذیر نیست یا به سرعت از ذهن مخاطب خارج می شود.

جای خالی تصاویر گرافیکی خلاقانه برروی سطح بیلبوردهای کشور،احساس میشود.

گاهی اوقات بهره بردن از جذابیت بصری یک تصویر خلاقانه (البته متناسب با فضای کسب و کار و جنس صنعت) توجه بیشتری را به سوی بیلبورد هدایت می کند.

درگیر کردن ذهن مخاطب برای پی بردن به مفهوم تصویر یا حتی بازآفرینی یک جذابیت تصویری،به مراتب تاثیرگذاری بیشتری دارد.

خالی از لطف نیست به این نکته توجه داشته باشیم که استفاده از طرح هایی با تعداد واژه زیاد،کمکی به بهتر شناخته شدن محصول(یا خدمت) ما نمی کند و باید از زاویه دیگری به فعالیت های تبلیغاتی نگاه کنیم. شاید برخی از مواقع از هدر رفت بودجه تبلیغاتی شرکت خود، جلوگیری کنیم.

 

نویسنده :علیرضا جعفری

منبع : فرصت امروز

 

۲ دیدگاه ها

  1. Charcia

    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۶ ب.ظ

    Thanks for shargni. Always good to find a real expert.

    پاسخ دادن

    • علیرضا جعفری

      آبان ۲۱, ۱۳۹۴ در ۹:۰۴ ق.ظ

      thanks for reading the article

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code