خانه رشد صنعت گردشگری / بهروز لطفیان

رشد صنعت گردشگری / بهروز لطفیان

Brandabout-Norooz Card-2-04

ویژه نامه “نوبهار۹۵″-برنداِبات-بهروز لطفیان 

به بهانه نوروز و سال نو و ارزیابی فضای کسب و کار در سال آینده به گفتگو با بهروز لطفیان نشستیم.

سال آینده ، سال سختی برای شرکتهای متوسط و کوچک خواهد بود ، شرکتهای بزرگ به علت توان همکاری با برندهای خارجی در حاشیه امنیت بیشتری قرار دارند. ولی در مجموعه حرکت اقتصادی کشور رشد خواهد کرد. در زمینه توریست حتما یک رشد سریع خواهیم داشت.

در زمینه مشاوره مدیریت استراتژی و بازاریابی به نظرم آمدن شرکتهای بزرگ میتواند به مشاورین ما کمک شایانی را بکند البته باید راهکاری را اندیشید که شرکتهای متوسط و کوچک هم بتوانند از خدمات مشاوره استفاده کنند.نکته دیگر در خصوص شرکتهای خارجی اینست که چون بیشتر این شرکتها اصلیت آمریکایی دارند، قطعا با احتیاط بیشتری وارد کشور میشوند.

بعنوان عیدی کار خوبی را در زمینه برندینگ میخواهم انجام دهم که اگر به من اجازه دهید بعد از تعطیلات و با قطعی شدن انجامش از همین طریق به اطلاع خوانندگان  میرسانم.

اتفاقات جالب در زمینه کاری ما زیاد است مثلا اینکه میگویند تبلیغات همان برندینگ است و یا زدن سربرگ و لوگو را به عنوان فرآیند برندسازی اسم میبرند. ولی در زمینه بحث جایگاه سازی را که مطرح کردم ، عکس العمل و گارد بسته بسیاری از همکاران بسیار جالب بود.

 

بهروز لطفیان 

مشاوره برندینگ و توسعه بازار

پارتنر رسمی شرکت ریس & ریس 

بنیانگزار دو تن از بزرگان علم مارکتینگ و برندینگ ال و لورا ریس در ایران

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code