
این بسته بندی های جدید در رنگ های آبی و قرمز طراحی شده است که هر یک از بسته بندی ها بخشی از طرح لوگو را تکمیل می کنند. این ایده از آنجا نشات گرفت که مشاهده شد که تعداد سفارشات ۹۶درصد از مشتریان معمولا ۲پیتزا می باشد. Lee Rolston سرپرست استراتژی جهانی در JKR بیان کرده است که هدف از این طرح، ایجاد توجه و تمرکز بیشتر بر روی لوگوی این شرکت بوده است.
او همچنین بیان کرده است که Domino از بزرگترین زنجیره های تهیه ی پیتزا در جهان می باشد و پس از گذشت چند دهه این اولین بار است که لوگو ی این شرکت بر روی بسته بندی های آن قرار می گیرد. “برای اینکه بتوانیم دومینو را در ذهن مخاطب حک کنیم تا همواره گزینه ی مورد انتخاب او باشد، باید نقاط تمایز آن را به خوبی نشان دهیم.”
این پروژه یکی از آخرین پروژه های بسته بندی غذا می باشد که بعد از بسته بندی های موفق Coca cola در سال ۲۰۰۸ با موفقیت بزرگی همراه بوده است.
منبع:creativereview