خانه مقالات برندینگ برند سازی- ارزش تعهد

برند سازی- ارزش تعهد

4 ثانیه خوانده شده
۰

سیستم های برند، سیستم های زبانی و بصری ارائه دهنده برندتان هستند-نام ها، سمبول یا نشان ها، مفهوم ها، رنگ ها، تصاویر، حروف ها، خلاصه مشخصات ومانندآن . شما بدون تناقض با استفاده از سیستم های برندتان می توانید دارایی ناملموس باارزشی را خلق کنید که شناخت(به رسمیت شناختن)، به یاد سپاری و ارتباط با ذهن ذینفعان را تضمین می کنند.

زمانی که ارزش تعهد به سیستم های برند شفاف است، پیشگیری اعضای تیم از نام گذاری و طراحی  با دستان خودشان، می تواند کار سختی باشد. این کار حتی در عصر دیجیتال می تواند کار سخت تری باشد. روزهای سپری شده، وقتی که همه مشخصات شرکت (که برروی نامه های آن چاپ می شود) قبلا منتشر شده بود و همه ارتباطات، پیشنهادها و پیام ها می تواند توسط مدیران اجرایی در دفتر مرکزی شرکت می تواند کنترل شود.

این پاسخ برای برای ناامیدی در روزهای سپری شده کنترل و فرماندهی نیست، بلکه این پاسخ راهنمایی موجز وشفافی برای حفظ تیمتان در برند(on-brand) دارد. برای این کار شما نیاز به خلاصه استراتژی بند تحت تعقیب قانونی و راهنمایی هایی برند دارید که می تواند توس هر عضوی از تیمتان پخش، متابولزو تعهد شود. اگر این اسناد صفحه ای موجز و شفاف است، آنگاه آنها فعالانه مشورت خواهند کرد. پنجاه صفحه گزارش استراتژی برند یا بند راهنمایی برند بندرت مشورت می شود و متاسفانه چنین گزارش های عظیم الجثه ای هنجار آینده ای هستند ک خارج از آزانس های برندینگ امروزه هستند.

با یک صفحه خلاصه استراتژی برند و یک صفحه خلاصه راهنمایی برند به عنوان شالوده شما برای ارتباطات، شما می توانید از تیمتان و مشترینتان بطور موفقیت آمیزتری استفاده کنید و کمتر از منابع استفاده کنید. شما

  1. یک چارچوب استراتژی برند برای بازنگری محتوی خواهید داشت

شما چارچوبی در مکانی برای خود وتیمتان برای بازنگری وبررسی محتوای برای اینکه بطور کامل تضمین کند به اهداف برند می رسد، خواهید داشت.

  1. کمپین های خلاقانه ای که برندتان را خلق می کند.

شما خلاقیت های را تعلیم می دهید و تضمین می کنید که کار خلاق پیمان برند، شخصیت و موقعیتتان را تقویت و می سازد. کمپین های بازاریابی شما برندتان را نمی سازد. آن را با استراتژی برند ناخودآگاه مقایسه کنید که با هر کمپین دیگری تغییر وظاهر می شود.

  1. نامگذاری سازگار، خلاصه مشخصات، رنگ ها، حروف و مفهوم ها

تیم شما ابزارهایی رابرای خلق گروی(یا وثیقه) خواهد داشت که در برند(on brand) است.  سازگاری وقتی که در برندی سازی مطرح می شود، پادشاه است. تیم شما برای پشتیبانی از برندتان اگر درک شفافی از نحوه استفاده از سیستم های برند شفاهی و بصری دارند، قدرتمند خواهد شد.

 

 

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • علی آزادی منش- ویژه نامه نوبهار 97

    برنامه ریزی و تمرکز روی برندسازی

    گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو …
  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ

    سفری از رفتار مصرف کننده به برندینگ ایستگاه نخست مدت ها بود تصمیم به نگارش کتابی در مورد ر…
  • برندینگ خلق تمایز

    خلق تمایزی حساب شده

    یک وقتی، جایی وینستول چرچیل فقید گفت که ما ساختمان ها را طراحی می کنیم و پس از آن، آن ها م…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code