From: از: محمد رسول پورکیانی <rasoul.pourkiani@yahoo.com<09109252113
سوال یک :
سلام وقت بخیر
قطعا هویت برند اسنوا دارای شخصیت طنز نیست
اما باید توجه داشت که خندوانه در چند سال گذشته توانسته محبوبیت خاصی پیدا کند
در واقع یک برند نا آشنا به یک برند آشنا وصل شده
اعتماد به رامبد جوان تبدیل به اعتماد به اسنوا خواهد شد
خریدار نهایی قطعا تحت تاثیر این اعتماد خرید خود را انجام خواهد داد
سوال یک :
به نظر طنز بودن در موارد مصرفی که مردم باید پول نسبتا زیادی برای آن خرج کنند
خیلی نمیتواند موثر باشد
بلکه در این نوع از لوازم باید اطمینان مشتری جلب شود
سوال یک :
اینکه اسنوا محصولی است که میتوان به آن اطمینان کرد به علتی که قبلا ذکر شد؛
—
This e-mail was sent from a contact form on برند ابات (http://brandabout.ir)