خانه اخبار برند ابات “[your-subject]”

برند ابات “[your-subject]”

12 ثانیه خوانده شده
۰

From: از: محمد رسول پورکیانی <rasoul.pourkiani@yahoo.com<09109252113

سوال یک :
سلام وقت بخیر
قطعا هویت برند اسنوا دارای شخصیت طنز نیست
اما باید توجه داشت که خندوانه در چند سال گذشته توانسته محبوبیت خاصی پیدا کند
در واقع یک برند نا آشنا به یک برند آشنا وصل شده
اعتماد به رامبد جوان تبدیل به اعتماد به اسنوا خواهد شد
خریدار نهایی قطعا تحت تاثیر این اعتماد خرید خود را انجام خواهد داد

سوال یک :
به نظر طنز بودن در موارد مصرفی که مردم باید پول نسبتا زیادی برای آن خرج کنند
خیلی نمیتواند موثر باشد
بلکه در این نوع از لوازم باید اطمینان مشتری جلب شود

سوال یک :
اینکه اسنوا محصولی است که میتوان به آن اطمینان کرد به علتی که قبلا ذکر شد؛


This e-mail was sent from a contact form on برند ابات (http://brandabout.ir)

  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *