خانه مقالات برندینگ برندینگ اجرایی و روش های موثر برای پیشبرد فرصت در شرکتها

برندینگ اجرایی و روش های موثر برای پیشبرد فرصت در شرکتها

0 ثانیه خوانده شده
۳
  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • مفهوم برندسازی

    مفهوم سازی برند در مدیریت رسانه ای

    امروزه اقتصاد توجه از اهمیت بسیاری برخوردار است. گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود دا…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

۳ دیدگاه ها

  1. آزیتا کیخسروی

    خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ در ۹:۴۵ ق.ظ

    مشتاقانه پیگیر ادامه ی مقاله هستم ودر انتها حتما نظرم را خواهم گفت ,موفق باشید

    پاسخ دادن

    • brandabout

      خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ در ۵:۰۴ ب.ظ

      سرکار خانم کیخسروی
      ضمن تشکر از حسن توجه شما ، خوشحال خواهیم شد که ما را همراهی می کنید
      پیروز باشید

      پاسخ دادن

  2. غزال

    خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ در ۷:۱۵ ق.ظ

    قبل از اینکه در مورد مقاله صحبت کنم ، فقط میتونم اینو بگم که تغییر تم سایتتون به نظرم کار بسیار اشتباهی بود، انقدر این رنگ مشکی فضای خسته کننده ای به سایت داده که انرژی خوندن محتوا رو از من گرفت.
    به نظرم حیفه ساییتتون بخواد با این تغییرات یک دفعه ای خراب بشه.
    ممنون

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code