
برندسازی و هویت
در کشوری مانند هند، با قرن ها لایه بندی تاریخی و فرهنگی، برندسازی شهرهای آن، به ویژه شهر میراث فرهنگی، مانند آگرا چالش بزرگی است. برندسازی یک شهر یعنی درک ماهیت شهر (پیدا کردن یک ایده واحد که به بهترین وجه نشان دهنده ماهیت شهر باشد و فراهم کردن ارتباط شناختی سریع) می باشد. برندسازی شهر صرفا یک لوگو یا شعار نیست؛ بلکه صدای مردم، فرهنگ، شخصیت و چشم انداز آن است.
حرف A به عنوان هویت بصری شهر آگرا همراه با نماد ساده و متشخص آن (تاج محل که ماهیت آگرا می باشد) است.
با حرف a شروع می شود
اولین حرف از حروف الفبای انگلیسی، نشان یک برنده و بهترین نمره دانش آموزان (a) ،این حرف دارای دو قطب لبه ای است که یک پل را سرپا نگه می دارد.
اولین و آخرین حرف کلمه آگرا، بنابراین ابتدا و پایان داستان حماسی آگرا.
بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید
برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات
قیمت ریمل مک
دی ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱:۰۷ ب.ظ
تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.
بالابر
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶ در ۵:۱۹ ق.ظ
ممنون از سایت خوبتون که مطالبی در جهت افزایش آگاهی افراد قرار میدید.موفق باشید
بهترین قالیشویی
فروردین ۶, ۱۳۹۷ در ۶:۰۴ ق.ظ
ممنون از مطالب خوبی که منتشر میکنید
سال نو مبارک
Nasim
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ در ۵:۳۰ ق.ظ
چقد جالب بود منم دنبال ایده برای لوگو می گردم
قالیشویی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۷ در ۵:۰۷ ق.ظ
ممنون از شما دوست عزیز