خانه اخبار برنامه ریزی تبلیغاتی جدید pepsi برای طراحی Emojis (شکلک ها) بر روی بطری ها و قوطی های خود در تابستان امسال (۲۰۱۶)

برنامه ریزی تبلیغاتی جدید pepsi برای طراحی Emojis (شکلک ها) بر روی بطری ها و قوطی های خود در تابستان امسال (۲۰۱۶)

6 ثانیه خوانده شده
۰

طراحی پپسی از قدیم با درج نام Pepsi بر روی بطری ها همراه بوده است.  اما در حال حاضر به دنبال طراحی بسته بندی های متفاوت و متنوع بوده است که از طریق کمپین “PepsiMoji ” به دنبال ایجاد تغییر با درج شکلک های معروف Emojis برروی بسته بندی های خود می باشد. این طراحی بر روی تمام سبد نوشیدنی های پپسی اعم از رژیمی، ساده، Max، و … همراه است.

pepsimoji-final-hed-2016

شرکت طراحی و مرکز نوآوری پپسی، صدها مدل از pepsiEmoji ها را طراحی کرده است که همزمان برای بازارهای جهانی و بازارهای محلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این طراحی  اولین بار در تابستان گذشته در کانادا به عنوان طرحی برای تعطیلات تابستانه استفاده شد. در کشورهای روسیه، تایلند، پاکستان نیز بعد از مدت کوتاهی استفاده شده است . در آمریکا نیز تابستان امسال رونمایی خواهد شد.

pepsimoji-1

تمامی طراحی هایی که تا به امروز برای پپسی انجام شده است، دایره ای با ترکیب رنگ قرمز، سفید و آبی بوده است که در جهان برای همگان شناخته شده است. در حال حاضر این کمپین با تغییرات گسترده در طراحی بسته بندی ها همراه خواهد بود.

sayitwithpepsi#

pepsimogi-3

 

 

منبع :adweek

  • برند رهبری

    چگونه برند رهبری بسازیم؟

    رهبران و رهبری [مانند مادران و مادری] یکی نیستند. هر چند هر دو مهم اند. تمرکز بر رهبر به م…
  • وِژه نامه نوبهار 97

    ویژه نامه “نوبهار” ۹۷

    با نزدیک شدن سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای چهارمین سال در وب …
  • علی آزادی منش- ویژه نامه نوبهار 97

    برنامه ریزی و تمرکز روی برندسازی

    گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code