خانه مقالات برندینگ اولین گام برای اینکه برند شخصی داشته باشید

اولین گام برای اینکه برند شخصی داشته باشید

12 ثانیه خوانده شده
۰
برندسازی شخصی - پرسنال برند

این اولین مقاله از سری مقاله های "زندگی با برند شخصی" است که در آن، در مورد راه های عملی برای ایجاد برند و استفاده از آن برای پیشبرد زندگی شخصی و حرفه ای ارائه می گردد.

مطالب زیادی در مورد برندسازی شخصی یا پرسنال برند و اغلب در رابطه با ارتباط آن با زندگی نوشته شده است. آنچه در این رابطه جالب است، این است که برندسازی شخصی به شما کمک می کند تا آینده خود را بر اساس آنچه که می خواهید برنامه ریزی کنید. البته یک برنامه روزانه برای برندسازی شخصی وجود دارد که خوب است آن را بررسی کنیم.

مجموعه مقالات زندگی با برند شخصی نگاهی به آنچه که می توانید هر روز و به طور پیوسته، برای برندسازی شخصی خود انجام دهید، می اندازد و مواردی مانند راهنمایی ها و رویکردها، از جمله نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی، برای کمک به برندسازی شخصی شما را در بر می گیرد.

در بخش اول به موضوع ظاهر برند می پردازیم. هر برند ظاهری دارد و برند شخصی شما مستثنی نیست.

ظاهر برند ارتباط بیرونی شما با اطرافیانتان است. مواردی از قبیل طرز لباس پوشیدن شما، مو / آرایش، لوازم جانبی و غیره. درست مثل هر برندی، "ظاهر" برند شما نیز باید هدفمند و مشخص باشد.

telegrambrandabout.irinstagrambrandabout.ir

شغل یا شخصیت شما هر چه باشد، باید ظاهر شخصی خود را داشته باشید. هر روز باید لباس خاصی را بپوشید، که با برند و اهداف شخصی شما مرتبط است. به قولی "اگر می خواهید ارتقاء پیدا کنید، مانند رئیس لباس بپوشید ".

البته، انجام این کار در محیط های رسمی که در آن، همه یونیفرم خاصی دارند، آسان است. اما در اغلب موارد قوانین ساده ای برای اجرای آنها وجود ندارد، بنابراین باید اجازه دهید برند شخصی شما در این راه به شما بگوید ظاهر شما چگونه باید باشد.

فقط به این دلیل که شما در یک محیط شلوغ کار می کنید، به این مفهوم نیست که لباس شما اهمیتی ندارد. حتی شلوار جین و تی شرت، اگر لباس کاری شما باشد می تواند هدفمند مورد استفاده قرار گیرد. لباس کار شما موضوع مهمی است. حتی لباسی که آن را موقع رفتن به ورزشگاه می پوشید، بازتابی از برند شخصی شما است.

در مورد اینکه چه می پوشید، تفکر کنید زیرا دیگران بر اساس آن در مورد شما نظر می دهند. ظاهری را بسازید، مالک آن شوید و آن را همیشه بپوشید. از لباس های "یونیفرم" هم استفاده نکنید، زیرا استفاده از یونیفرم نیز نشانگر برند شماست. شما باید هر روز بر روی ظاهر و بسته بندی برند خود تفکر کنید. مهم است که ظاهر شخصی خود را پیدا کنید که به همان شیوه ای که می خواهید شما را نشان می دهد. از لباس هایی استفاده کنید که مطابق اهداف و برند شما باشد.

مثلا افرادی که در حوزه های جوان و خلاق فعالیت می کنند، می توانند از لباس هایی مانند پیراهن های رنگارنگ، لوازم جانبی و جوراب های رنگی، استفاده کنند. حتی می توان هر روز انواع مختلفی شلوار و پیراهن، را با کلاه خاصی ترکیب کرد.

لوازم جانبی شما نیز باید هدفمند باشد و باید برای آن برنامه ریزی کرد تا ظاهر شخصی شما را نشان دهد. یک ساعت برای مردان بسیار مهم است، زیرا نشان می دهد که شما به زمان اهمیت می دهید. زنان هم می توانند از جواهراتی که متناسب سبک شخصی شماست استفاده کنند. چند مورد استاندارد که نشان دهنده برند شماست مناسب خواهد بود. حتی کیف پول شما نشانگر برند شماست. هیچ چیز بدتر از آن نیست که یک جنتلمن را با کت و شلوار زیبا ببینید که یک کوله کهنه به همراه دارد!

و درست وقتی شما محصولی می خرید که بسته بندی خیلی بزرگ یا کوچکی دارد، ناراحت می شوید، به تناسب ظاهر خود و برند خود هم باید توجه داشته باشید. یک اتو بخرید تا لباس شما همیشه تازه به نظر برسد.

نظافت شخصی نیز باید بخشی از "ظاهر" شما مدنظر قرار گیرد. مدل مویی انتخاب کنید که متناسب با ظاهر شما باشد و آن را با تغییر برند خود، تغییر دهید. مراقبت های پوستی مناسب و آراستگی را نادیده نگیرید. بهتر است به ظاهر خود افتخار کنید که این امر تاثیرات مثبتی برای برندتان به همراه دارد.

یک نکته را به یاد داشته باشید: شما می خواهید مردم به شما توجه کنند، نه به لوازم جانبی زیادی که همراه خود دارید، پس در کنار هر لباسی، یکی از لوازم جانبی را به همراه داشته باشید. اگر شما روسری یا کلاه (برای زنان یا مردان) دارید، همین برای لباس آن روز شما کافیست. اگر چندین چیز را کنار هم بپوشید و داشته باشید، حس آشفتگی در برند خود خواهید داشت.

در نهایت، در مورد بسته بندی و ظاهر خود هدفمند عمل کنید. اول فکر کنید و بعد لباس مناسبی بپوشید تا کسانی که در اطراف شما هستند نیز به شما فکر کنند!

ادامه دارد…

نویسنده: پژمان پاکدامن

مربی و مشاور برندسازی شخصی 

 طراح و برنامه ریز استراتژی برندسازی 

 

 

 

بخــوانیـــــد، بیـــاموزیـــــد، قدرتـــــمند شوید

برندابات مرجع تحلیلی، آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات

.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت BrandAbout میباشد . کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

گروه توسعه کسب و کار آرمانی ارائه دهنده راهکار برندسازی، مارکتینگ و تبلیغات

  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…
  • توسعه برند شخصی

    توسعه برند شخصی

    برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پرو…
  • برند ، جایگاه برند، وعده برند، کدام؟

    آیا تابحال در جلسه ای بوده اید که در آن، دو نفر منظور یکسانی داشته اند، اما هر کدام برداشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *