خانه تحلیل برندها برند های ایرانی انتخاب های دوباره گروه صنعتی انتخاب – ریبرندینگ اسنوا

انتخاب های دوباره گروه صنعتی انتخاب – ریبرندینگ اسنوا

0 ثانیه خوانده شده
۱۲
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده تحریریه brandabout
بارگذاری بیشتر در برند های ایرانی

۱۲ دیدگاه ها

  1. محمد زرین

    خرداد ۶, ۱۳۹۴ در ۸:۱۷ ب.ظ

    دستتون درد نکنه ، عالی بود … ای کاش من هم می بودم و کلی چیزهای بیشتری یاد می گرفتم

    پاسخ دادن

    • brandabout

      خرداد ۱۶, ۱۳۹۴ در ۳:۵۶ ب.ظ

      سلام جناب زرین
      قطعا در نشست آینده اسنوا از وجود شما بهرمند خواهیم شد .

      پاسخ دادن

  2. آناهیتا جلوه

    خرداد ۷, ۱۳۹۴ در ۵:۲۰ ق.ظ

    بصورت کاملا غیر حرفه ای اولین تجربه ی نزدیک من با انتخاب و اسنوا بر میگردد به دوستانه های من با عادل دهدشتی !
    شناخت من از اسنوا با شناخت من از آقای دهدشتی و ریز بینی ها و دقتش در مسایل و بعد از آن شور و اشتیاقش در پروژه ی عظیم نوسازی برند اسنوا بوده است… فارغ از تمام شنیده ها من این برند را بخاطر احساساتی که دست اندر کارانش در دوباره زنده کردنش خرج کردند دوست دارم…
    بعد تر باز هم بصورت غیر حرفه ای بیلبرد های سبز و آبی اسنوا در شهر من شیراز رونمایی شد و من بصورت شیطنت آمیزی از لذت اینکه میدانم ای s تر و تمیز روی این بیلبرد های سفید مربوط به کجاست از شندین و دیدن اظهار نظر های دوستان لبریز میشدم.
    اگر بخواهم ادعایی حرفه ای در این زمینه داشته باشم، شاید به این فکر کنم کاری که انجام شده بزرگ است! بزرگ در سطح کشور که دیده شده و خاص تر ها و عام تر ها درگیرش شدند… نمیدانم میشود روی اسنوا چقدر حساب کرد روی محصولاتش و روی خدماتش …
    اما میدانم این قلقلکی، که ریشه اش هر جایی باشد چه در سهل انگاری داخل سازمان چه عدم تحمل رقبا، بحث هایی را باز کرده و نشست هایی را منجر شده که ندیده و یا کمتر دیده و شنیده بودیم …
    شاید اسنوا بهترین کار را نکرده باشد اما میتوان نامش را در لیست اولین ها نوشت…

    پاسخ دادن

    • brandabout

      خرداد ۱۶, ۱۳۹۴ در ۳:۵۵ ب.ظ

      سرکار خانم جلوه
      با سلام
      ممنون از نظر شما امیدواریم در جلسه آینده اسنوا از وجود شما بهره مند شویم .

      پاسخ دادن

  3. محمد صادقیه

    تیر ۱۱, ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۰ ق.ظ

    با سلام به مسئولین سایت و دوستان حاضر در جلسه ( ! )
    انصافا انتشار آنچه از این جلسه آمد ، فارق از این که می تواند در مواردی بسیاری پاسخگوی سوالات برخی دوستان باشد ، می تواند در حکم یک کارگاه آموزشی هم برای مشتاقان این رشته محسوب شود ، چرا که نمود علم در کنار عمل را میتوان در تیم مشاورین پروژه ریبرندینگ شرکت اسنوا دید .
    با آرزوی موفقیت ، سلامت و سربلندی

    پاسخ دادن

  4. نادر شایق

    مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ در ۶:۴۲ ب.ظ

    به عنوان یک طراح صنعتی، خیلی مشتاقم که در مرحله بعدی روند پیاده سازی برند بر روی محصولات رو شاهد باشم که یکی از سخت ترین قسمت های کار به نظر من تدوین design language بر اساس هویت تعریف شده و پایبندی به اون در سبد محصولات است. و حتی اگر بتونم کمکی درخصوص نیل به این هدف کرده باشم.
    در عین حال واقعا باور دارم که جای خالی پروژه هایی از این دست در صنعت کشور به شدت احساس میشه.

    پاسخ دادن

    • نادر شایق

      مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ در ۷:۲۵ ب.ظ

      *حتی اگر بتونم کمکی در خصوص نیل به به این هدف کرده باشم خوشحال خواهم شد.

      پاسخ دادن

  5. یک طراح

    فروردین ۱۱, ۱۳۹۵ در ۶:۵۴ ب.ظ

    باسلام

    لوگوی زیبا و ریبرندینگ اقدام خوبی بود و شکی در این نیست، لیکن من برای این متاسفم که هنوز که هنوزه مدیران بازاریابی و مدیران عامل و اجرایی شرکت‌ها که اکثراً طراح و گرافیست نیستند، بعد از این که کار را به گرافیست میسپارند باز هم روی آن نظر “کارشناسی هنری” میدهند!!! که بعد طراح باید اثبات کند که این طرح به چه چیزهایی میماند و یه چه چیزهایی “میتواند” شبیه باشد. مثل این است که استاد فرشید مثقالی بگوید که چرا تایپوگرافی فیلم معروف “گاو” را چرا آنگونه زده یا مرحوم ممیز بگوید “گوزنها” را چرا آنگونه طراحی نموده…
    این دردیست که هر “ایده پرداز” لوگوی خبره ای میکشد…

    وقتتان بخیر

    پاسخ دادن

  6. نیوشا

    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۷ ب.ظ

    بسیار متشکرم از بابت اطلاعات مفید تان که این جلسه در اختار عموم قرار دادید

    پاسخ دادن

  7. نیلوفر

    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ در ۱:۱۰ ب.ظ

    اطلاعات برندینگتان مثل همیشه مفید و کامل بود بسیار سپاسگذارم.

    پاسخ دادن

  8. ماکازات

    مرداد ۲۳, ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۴ ب.ظ

    با سلام
    لوگوی قشنگ و شیکی از آب در آورده‌اید که البته المانهای هنری ایرانی و البته پویایی و طراوت را دارد و واقعا انگیزاننده است.
    اما یه سؤال که البته ضرورتی ندارد که به آن پاسخ داده شود؛ آیا واقعا قبل از طرح تحقیق شده و پله پله به این ایده رسیده‌اید و یا که اول به ایده رسیده‌اید و سپس برایش توجیه و دلیل خلق نموده‌اید؟… (نظر بنده صرفاً در مورد لوگو است و به سایر جنبه‌های بصری ریبرندینگ مربوط نیست)
    چون متاسفانه شرایط طوری است که وقتی یک فرد خلاق طرحی را کاملاً متناسب رقم میزند، باز هم باید دنبال انبوهی از دلیل بگردد تا طرح را برای کسانی که از خلاقیت هنری بهره‌ی کافی نبرده اند (ممکن است تخصصهای دیگری داشته باشند) توجیه کند…

    وقت بخیر

    پاسخ دادن

  9. مائده

    مهر ۱, ۱۳۹۵ در ۸:۳۷ ب.ظ

    سلام. به عنوان کسی که تازه فارغ التحصیل شدم و موضوع پایان نامه ام ریبرندینگ بود بسیار نمونه کاربردی بود.

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بررسی کنید

ویژه نامه “نوبهار” ۹۶

با توجه نزدیک شدن بهار و سال نو تصمیم گرفتیم ویژه نامه «نوبهار» را برای دومین …