خانه اخبار استراتژی برند- زاویه ای تازه جهت تخمین و برآورد رقابت شما

استراتژی برند- زاویه ای تازه جهت تخمین و برآورد رقابت شما

10 ثانیه خوانده شده
۰

اینکه به صورت روزانه چشمانمان چه تعداد محصولات را می بیند ، گیج کننده است. بنابراین هنگامی که به برند سازی می رسد ، ممکن است  در زمان طراحی یک زاویه تازه برای تخمین میزان رقابتتان ، کسب و کار ایجاد شده یا شروع درخشان شما با مبارزه سختی روبرو شود.

اینگونه بنظر می رسد که همه چیز تلاش شده است و به سادگی با امید به اینکه محصول یا خدمات شما می تواند برند را حفظ نماید ، در بسیاری از موارد، این تمام آن چیزی است که یک کمپانی می تواند به آن تکیه کند و امیدوار باشد.

 

با این حال، برخی از روشهای جدیدتر برند می تواند وجود داشته باشد، و یا حتی توانایی برای ساخت روشهای قدیمی، که ممکن است شما در نظر نگرفته باشید. نگاهی به برخی از افکار و ایده های اینها “فکر کن- خارج از- جعبه” داشته باشید تا ببینید که  آیا یک یا چند یک از اینها ممکن است  متناسب با نیازها ، سلیقه، سبک و / یا صدای شما باشد.

 

نه چیزی که شما فکر میکنید

برند شما لوگوی شما ، خدمات یا محصول شما نیست بدون شک وب سایت شما نیست.این یک بیان ذهنی است که در درون احساس و هیجانات جریان یافته و هیجانات مصرف را تحریک می کنند. بوجود آوردن حس در شخص با روشی خاص زمانیکه مارکهای برند شما را هنگام حرکت در خانه می بیند. به عنوان مثال Starbucks ، مردم برند را همراه با جوی گرم و خواستنی تداعی می کنند که محصول باکیفیتی را  بدون در نظر گرفتن قیمت عرضه می نماید. APPLE هم نمونه  دیگری است که اغلب مردم وقتی این کلمه را می بینند یا می شنوند آنرا با استاندار بالاتری از تکنولوژی برابر می دانند که مطمئن و قابل اطمینان و بسیار پیشرفته می باشد. روی این موضوع که چگونه برند شما می تواند در مردم حس ایجاد نماید کار کنید. یک گروه تمرکز را بکار گیرید به عرصه تا اثراتش را  آزموده و یا تحقیقات فی البداهه خودتان را انجام دهید. نظرات گزینه های مختلف را وقتی که به لوگو می رسد شمرده ،  کپی از بازاریابی و هر چیز دیگری که آنچه شما انجام می دهید را شرح میدهد و از آنجا می روید.

 

اهداف رقمی

نمیتوانید روی بازاریابی رسانه های اجتماعی  مضایقه نمایید. تقریبا هر برنامه تلویزیونی را که روشن کنید  و یک لیست از لوگو های رسانه های اجتماعی را در پایین اعتبارات را خواهید دید. برند شما نیز باید از این مورد پیروی نماید وآمار جمعیت خود را بدانید و پی ببرید که آنها کجا بصورت آنلاین ارتباط برقرار می کنند و سپس بر آن اساس آنها را مورد هدف قرار دهید با :

  • وبلاگ بروز دائمی هفتگی یا روزانه
  • خبر نامه های دیجیتال ماهانه
  • ایجادانگیزه های پولیمانندتخفیف، مباحث، و غیره

brand-strategy-2

یک تخم مرغ یک سبد

بسیاری از برندها محصولات یا خدماتشان را تحت همان نام کلیدی با هم گره می زنند.بعنوان مثال ممکن است شما قلمهای ACE ، کاغذ ACE ، نوت پدهای ACE و غیره را داشته باشید . با این حال اگر یکی از اینها با فروش تنازع داشته باشند گزینه های دیگر نیز به دلیل ارتباط خود با نام برند واز دست دادن اعتماد مصرف کننده  تنازع و کشمکش خواهند داشت . عنوان برندتان را ترکیب کنید همانند قلمهای ACE ، کاغذ باور نکردنی و نوت پدهای عالی و از قضاوت ناعادلانه و از راههای که منجر به شکست می گردد دوری کنید.

طبقه و کلاس برند

ایجاد کلاس و سطوح برندها مهمتر از  تنوع برندها می باشد. اگر برند شما از شهرت خوبی برخوردار است ممکن است بخواهید یک جایگزین بسیار سطح بالا  ایجاد نمایید به همان روشی که HUNDA  ، ACURA  را نیز به نمایش گذاشت . این یک کلاس برند ایجاد می نماید و به مشتریان حق انتخاب بین یک محصول عالی و یک محصول واقعاً عالی را می دهد .

 

حمله ردیابی

فرصت ردیابی و پیگیری برندتان آسانتر از همیشه است . بسیاری از شرکت ها نرم افزار ردیابی فرمول الگوریتم را ارائه می دهند که به شما اجازه می دهد تا بدانید آیا برندی که شما سخت کار میکنید تا آنرا بسازید حداقل کار میکند ، اگر تعداد پاسخها کم است پس کار کردن مجدد بر روی طرح بازیتان تا زمانی که یکی از آن طرحها کار کند و جواب بدهد ضروری است.

 

استراتژی برند شما می تواند  زاویه تازه ای برای برآورد و تخمین رقابت با استفاده از یکی  یا بیشتر  راهنماییهای ذکر شده فوق باشد. همیشه در سطح بالای پیشرفت کسب و کارتان و همچنین در تسلسل آن باقی بمانید،و به طور مداوم در مورد راه هایی برای تازه نگه داشتن آن و در خط مقدم بودن صنعت خود اندیشه و تامل نمایید.

 

مترجم:خانم ع.توکلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code