خانه مقالات برندینگ آیا لازم است که برای استراتژی برند سرمایه گذاری کرد ؟

آیا لازم است که برای استراتژی برند سرمایه گذاری کرد ؟

0 ثانیه خوانده شده
۰

یک استراتژی برند می تواند باور و توقع مردم را در باره ی شرکت شما به سطح جدیدی انتقال دهد . یک مدیریت برند فعال می تواند دارایی های با ارزش شرکت شما را دریافت کرده و به طور قدرتمندی آن را به یک سلاح برای رقابت تبدیل کند . صرفنظر از اینکه رویکرد فعلی برندتان چقدر پیچیده است، کسب و کار شما در حال حاضر داری برند می باشد ،هر چند که ممکن است آن را به صورت پیش فرض به دست آورده باشید . با فعال بودن در بازار خیلی راحت بیزنس تان می تواند در بین مشتریان و یا صنعتی که در آن کار می کنید به شهرت برسد ، سطحی از شهرت و یا حتی سطحی از بد نامی .
استراتژی برند تمام این ارزش ها را دریافت کرده و آن را در راه جدیدی قرار می دهد . این کار می تواند اهمیت و ارتباط آنچه که مردم در باره ی شغل شما فکر می کنند یا باور دارند را افزایش دهد . همچنین می تواند دلایل زیاد منطقی یا عاطفی به شغلتان اضافه کند که باعث شود مردم روابط قوی تری با برندتان برقرار کنند و همچنین برند شما را جذاب تر می سازد .و در آخر اینکه یک استراتژی برند عالی می تواند به عنوان یک محرک برای کارمندان شما باشد .
زمانی که کسب و کار شما یک استراتژی برند متمرکز دارد ، تمام قسمت های کاری آن فروش بیشتری خواهند داشت ، ومهمتر از همه وفاداری مشتریان و همچنین اصلاح محصولاتی که ارائه می دهید نیز افزایش مییابد و در آخر اینکه نتیجه این خواهد بود که سود تان افزایش پیدا خواهد کرد .
سه مزیت کلیدی یک استراتژی برند قدرتمند
۱٫ ایجاد اصلاح و تمایز عالی تر
برند شما مانند یک آهنربا عمل می کند ، و همجنین مانند یک نقاشی که چشم انداز محصولات شما را به تصویر می کشد . مشتریان تفاوت بین ارائه ی شما و رقبای تان را خواهد دید و به میل شما عمل خواهند کرد . برندتان در صنعتی که همه از هم کپی برداری می کنند متفاوت خواهد بود و رقبای شما را از بین خواهد برد .
۲٫ بهبود وفاداری و حفظ مشتری
برند شما مانند چسب کار می کند ، و مشتریانتان را به برندتان می چسباند ،پس آنها با برند شما می مانند . رشد کرده و به دیگران درباره ی برند شما صحبت خواهند کرد . این باعث می شود که بهترین مشتریان خود را شناسایی کرده و تلاش خود را مستقیما برای آنها انجام دهید . بازده ی سرمایه گذاریتان بیشتر در این است که سعی در نگه داری یک مشتری ثابت خود داشته باشید تا اینکه سعی کنید که یک مشتری جدید پیدا کنید. همچنین یک برند قدرتمند بودجه ی بازاریابی شما را بهبود می بخشد .
۳٫ تعهد کارمندان
برند شما به عنوان یک ستاره ی راهنما در شب می ماند که کارمندانتان آن را دنبال می کنند . در نتیحه کارمندان بیشتر احساس تعهد خواهند داشت ، بیشتر برای موفقیت برندتان کار و تلاش خواهند کرد و برای برندتان مانند یک سفیر یا ابلاغ کنند خواهند بود . و وقتی جویندگان کار انرژی موجود در برندتان را احساس کنند و نتیجه ی آن را در بازارمشاهده کنند ،احتمال آن بیشتر است که به کسب و کار شما بپیوندند .
امروزه موفق ترین رهبران استراتژی برند را به عنوان استراتژی کلی کسب کارشان به کار می گیرند.با ایجاد هدف برند، و گسترش استراتژی ها و تاکتیک ها برای دست یابی به آن ها ، خواهید دید که برند تان رشد خواهد کرد و رونق پیدا خواهد کرد .
استراتژی کسب و کار خود را با یک استراتژیِ برند قوی مسلح نمایید . استراتژی برند را گسترش دهید زیرا هر کاری که امروز انجام می دهید را در راهی جدید قرار خواهد داد . بعد از آن از برند خود برای پیروز شدن استفاده نمایید .

مترجم: خانم فائزه درزی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code