خانه مقالات برندینگ آیا برند تجاری شما با ادغام فن آوری و مشاوره، هنوز موضوعیت دارد؟

آیا برند تجاری شما با ادغام فن آوری و مشاوره، هنوز موضوعیت دارد؟

2 ثانیه خوانده شده
۰

شرکت ها برای حفظ حرکت، باید به بازبینی هدف خود و اینکه چگونه به آنها برسند بپردازند.

ارتباط سنتی تکنولوژی و مشاوره مدیریت از بین رفته است. شرکت های مشاوره در تمام اندازه ها برای گسترش دامنه ارائه خود تلاش می کنند  تا پاسخگوی افزایش تقاضا در راه حل های فناوری و خدمات باشند.

در این زمینه ، نقش برند تجاری را در صنعت مشاوره مدیریت در سال گذشته بررسی کردیم و نشان دادیم که مخصوصا، شرکت های با اندازه متوسط، در پیدا کردن جای خود در این بازار همگرا و پیچیده مشکل دارند. گزارش جدید تحقیقات فناوری کسب و کار اشاره می کند، جهات متداخل مشاوره و فن آوری ادامه داشته و چالش ها- و فرصت های – بسیاری برای شرکت ها در سال آینده دارد.

پیش بینی خدمات حرفه ای TBR 2015 در اوایل سال جاری منتشر شد که به تشریح تغییرات کلیدی کسب و کار و روند شرکت های مشاوره می پردازد که باید به دنبال آن باشند. خصوصا به یکی از یافته های اصلی علاقه مند بوددیم: برای رسیدن به “رشد بالای متوسط” در این محیط به سرعت متغیر، “اهداف درست و مشارکت امری کلیدی است.” به عبارت دیگر، شرکت ها برای حفظ حرکت، باید به بازبینی هدف خود و اینکه چگونه به آنها برسند بپردازد.

TBR در این گزارش، به بررسی مسئله همگرایی از دیدگاه استراتژی کسب و کار- مفاهیم پیشنهادی شرکت، ترکیب پروژه و نیازهای تکنولوژیکی می پردازد. استدلال می کنیم که مفاهیم قابل توجهی نیز در برند تجاری وجود دارد. وقتی شرکت ها دنبال سرمایه گذاری در همگرایی با هدف قرار دادن بازارهای جدید (و یا رشد سهم در بخش های موجود) هستند، باید تعیین کنند که آیا برند تجاری آنها، از چنین تلاش هایی پشتیبانی می کند؟ آیا موقعیت شرکت و پیام های کلیدی آن با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می کند؟ آیا داستان هنوز با توجه به پویایی بازار متغیر مرتبط است؟ آیا برند تجاری فعلی سبب تمایز شرکت می گردد؟

برند تجاری ممکن است نیاز به انطباق با بازار جدید داشته باشد و آن را باید بدون انتقال دادن مشتریان و شرکای موجود انجام دهد. در برخی از شرکت ها، به معنی تغییر اساسی برند تجاری موجود است. در دیگر شرکت ها، تنها به معنی به روز رسانی پیام های کلیدی جهت روشن کردن ارزش پیشنهاد مطابق تکنولوژی برای بازارهای جدید است. هر چند، برای همه شرکت های مشاوره، بسیار مهم است که هر گونه تغییر در استراتژی کسب و کار ، با تغییر در استراتژی برند تجاری پشتیبانی می شود. تنها زمانی که شرکت قادر به تنظیم سرمایه گذاری در چشم انداز مشاوره فن آوری در حال تکامل و رسیدن به اهداف رشد باشد.

  • برندسازی و تولید

    برندسازی و تولید

    برداشت اول : برندسازی و تولید بیایید اینگونه آغاز کنیم ، تفکر یک جامعه آیا تاثیری بر روی ک…
  • مشتری محوری یا کارآفرینی محوری

    مشتری، محور کارآفرینی

    گفت و گوی اختصاصی پژمان پاکدامن با دکتر محمود محمدیان در خصوص الزامات بازاریابی در کارآفری…
  • مدیران ناخدای برند

    برند در آنچه عرف بازار و صنعت است برای شرکت های بزرگ مطرح و غالب شده است در حالیکه شرکت ها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code