خانه سال توسعه برندسازی سیاسی و شخصی / آرش محبی

سال توسعه برندسازی سیاسی و شخصی / آرش محبی

Brandabout-Norooz Card-2-02

ویژه نامه “نوبهار۹۵″-برنداِبات-آرش محبی 

به بهانه نوروز و سال نو و ارزیابی فضای کسب و کار در سال آینده به گفتگو با آرش محبی نشستیم.

فضای کسب و کار در سال آینده خیلی بهتر از وضع موجود نمیشه.مشکلات ما اکثرا پابرجاست.اراده ملی برای اقتصاد بهتر  شکل نگرفته و نیروهای سیاسی در حال خنثی سازی تاثیرات مثبت هم هستند. پیشرفت اقتصادی و بهبود واقعی نه شعاری فضای کسب و کار نیاز به یک عزم  و توافق سیاسی در سطح کلان دارد که هنوز نشانه ای از این توافق واراده رو نمی بینم.

در حوزه تخصصی ما اتفاق جالب گسترش بازار برندسازی میباشد و برندسازی سیاسی و شخصی بیشتر رونق می گیرد.

اتفاق جالب و البته تلخ در سال ۹۴ استفاده از محتوای تولید شده توسط من بدون حق کپی رایت بود.کلا مریضی عجیبی شده تو کشور ما و به جریان اصیل تولید محتوا در حال ضربه زدن هستش.اتفاق خوبی نیست.خبر خوبم اینکه فصلنامه راهبرد ارتباطات منتشر شد.

 

آرش محبی 

مشاور برندسازی و روزنامه نگار

سردبیر فصلنامه راهبرد ارتباطات 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code